Missä minun PMS on? Onko sitä teillä näkynyt?
Tavallisesti pahat pms-oireet ovat kadonneet tässä kierrossa. Onko tämä esivaihdevuosioireita?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Pms on osa hormonitoimintaa. Hormonitoiminta alkaa tasoittua 40 ikävuoden jälkeen.
Olen kuullut, että oireet pahentuisivat iän myötä.
Mahtavaa jos näin ei kohdallani olekaan! Ihanan seesteinen ja rauhallinen olo.
Voi kun minullakin kävisi noin! Pelottaa jo valmiiksi pian tuleva pms, rinnat ovat jo kipeät ja olo on säikky. Ennen pahin ketutus kesti 3 pv nykyään viikon niin kamala ahdistus että luulen etten kestä. Esivaihdevuodet menossa, ikää 40v. Hikipuuskia ja itkuisuutta, valvomista ja synkkyyttä. Osasin arvostaa parin viikon hyvää mieltä! Kierto 21-24 pv joten tätä iloa on tarjolla usein...
Vierailija kirjoitti:
Voi kun minullakin kävisi noin! Pelottaa jo valmiiksi pian tuleva pms, rinnat ovat jo kipeät ja olo on säikky. Ennen pahin ketutus kesti 3 pv nykyään viikon niin kamala ahdistus että luulen etten kestä. Esivaihdevuodet menossa, ikää 40v. Hikipuuskia ja itkuisuutta, valvomista ja synkkyyttä. Osasin arvostaa parin viikon hyvää mieltä! Kierto 21-24 pv joten tätä iloa on tarjolla usein...
Tuotahan se minullakin on ollut ennen tätä kiertoa. En voi valittaa nyt, ihmettelen vaan. Toisaalta helpottunutkin olo, että onko suunta tosiaan hiljalleen parempaan ja peeämässättömään elämään <3
Pms on osa hormonitoimintaa. Hormonitoiminta alkaa tasoittua 40 ikävuoden jälkeen.