Tapailumiehen henki haisee
Haluaa vieläpä oikein intohimoisesti suudella kun on seksiä ja muutenkin. Muuten asiat kunnossa, mutta en vaan pääse yli ällötyksestä. Mitä tekisitte? Onko julmaa dumpata toinen tuollaisesta syystä? Hienhajussa on myös joku outo vivahde, myös silloin kun tulee suihkusta. Teknisesti on kuitenkin yksi parhaista rakastajista, joita olen tavannut.
Kommentit (30)
Minkä ikäinen? Vanhoilla suu voi olla huonossa kunnossa, limakalvot kuivat jne.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäriin.
Hammaslääkärit eivät operoi onteloisia kitarisoja, eivätkä puristele mätiä proppuja onkaloista.
Yksinkertaisimmillaan asia voisi olla pelkkä kielen harjaus hammasharjalla ennen suuteloita. Sen jälkeen hammaskiven poisto, jos edellinen ei auta.
Sano toiselle. Sitä ei tiedä usein itse. Neuvo juomaan usein, pesemään kielikin ja käyttämään apteekin suuvettä
Hampaiden harjaus hammastahnalla, hammasvälien lankaus ja suuvedellä purskuttelu aamuin illoin vähentää tehokkaasti hajuja. Ellei sitten joku mätäpaise ole hampaassa tai limakalvoilla. Kainalot kannattaa hangata saippualla ja pesusienellä puhtaaksi ja kuivata hyvin ja sen jälkeen deodorantti. Runsas vedenjuonti on myös hyväksi.
Voi tulla esim. suusta (esim. ientulehdus), nielurisoista (proppuja) tai vatsasta (jos siellä joku ongelma).
Nuorena mun kiinnostus lopahti kivaan poikaan, jonka henki haisi pahalle, vaikka oli just syönyt.
Kannattaa mainita miehelle ja hoitaa vaiva pois!
99%:lla löyhkä tulee onteloisista risoista ja mikään hampaiden pesu eikä suuvesi massaa onteloista poista.
Tapailutrollin jokapäiväinen vakioturautus oli tällä kertaa poikkeuksellisesti mies, eikä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa.
Todella loukkaavaa puhua noin ihmisistä jotka varmasti huolehtii hygieniasta mutta jokin sairaus tai muu tuottaa pahaa hajua jolle pahimmillaan eivät voi mitään.
Yök..yöök..yööök..yöööök..yööööök..
Käyttääkö jotain tiettyjä lääkkeitä minkä vuoksi haisee hikikin? Itse mainitsisin hengityksestä ainakin, sille kun voi ehkä jotain tehdä ja onhan se tosi ällöä. Jos juo liian vähän vettä niin voi alkaa myös haista, kuivuu limakalvot.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö jotain tiettyjä lääkkeitä minkä vuoksi haisee hikikin? Itse mainitsisin hengityksestä ainakin, sille kun voi ehkä jotain tehdä ja onhan se tosi ällöä. Jos juo liian vähän vettä niin voi alkaa myös haista, kuivuu limakalvot.
Lisään, että myös tulehdus suussa voi alkaa haista karmeallekin.
Miksi sulla on seksiä jonkun tapailumiehen kanssa :O ? Ei auta kuin kärsiä sitten.
Seurustelukumppanille sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden harjaus hammastahnalla, hammasvälien lankaus ja suuvedellä purskuttelu aamuin illoin vähentää tehokkaasti hajuja. Ellei sitten joku mätäpaise ole hampaassa tai limakalvoilla. Kainalot kannattaa hangata saippualla ja pesusienellä puhtaaksi ja kuivata hyvin ja sen jälkeen deodorantti. Runsas vedenjuonti on myös hyväksi.
Suuvettä ei tulisi käyttää säännöllisesti." Liian usein toistuva suuveden käyttö voi johtaa suun limakalvojen ja suun ärsytykseen, hampaiden värjäytymiseen tai kuivattaa ja siten vahingoittaa suun limakalvoja"
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on seksiä jonkun tapailumiehen kanssa :O ? Ei auta kuin kärsiä sitten.
Seurustelukumppanille sanoisin.
No ollaan sovittu jo ettei tapailla muita mutta seurustelu ei ole vielä vakiintunut. Niin ei tapahdu Porvoossa kun joku sitä epäili vaan eräässä toisessa Suomen rannikkokaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Sun perse haisee myös koita tottua.
Eiköhän ap pese sen kuten normaalit ihmiset.
Sun perse haisee myös koita tottua.