Kehujen todenmukaisuus
Kommentit (18)
Eihän noitten väliin voi vetää rajaa. Kaikista läytyy jotain mitä aidosti pidän kauniina ja kaikki onnistuvat joskus, sanon sen sit vaan ääneen.
Naista kenen reisiä olen kehunut, hänellä on oikeasti seksikkäät reidet.
Kun kehun, se on aitoa. Vakkarilleni olen kehunut hänen ihanaa kaluaan, kertonut miten kiihottavaa on kun se oikein valuu touhutippoja, kuinka ihanasti hän käyttää sormiaan ja...
Kai siinä motiivina on osin kannustaakin vaikkapa jatkamaan hyvää mitä on tekemässä.
Vieraita olen kehunut täysin tai lähes valheellisestikin (kannattaa siinä joku totuuden muru pitää) ylläpitääkseni pinnallisia sosiaalisia suhteita ja hyötyäkseni.
Ystäviä olen ehkä kehunut niin että asia on ihan oikea mutta jos kyseessä ei olisi ystävä niin en avoimesti niistä jutuista tsemppaisi tai innostuisi.
Mutta kun tässä nyt varmasti tarkoitetaan seksikumppaneita ja minun tapauksessani ne ovat olleet myös seurustelukumppaneita niin en ole koskaan kehunut valheellisesti tai valehdellut tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa kun kehuu, niin vastaukseksi tulee: "PILLUAKO TEKEE MIELI?".
No pitäiskö kehua muulloinkin, kuin silloin??
Vierailija kirjoitti:
Ootko mun mies :D ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö kehua muulloinkin, kuin silloin??
Muuta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mun mies :D ?
:D
Aina kannattaa kehua. Itse sain kerran yhdet elämäni parhaat suihinotot, kun vaikka nainen oli alussa vähän huono, niin kehuin silti kuinka hyvältä se tuntuu, niin sehän todella antoi parastaan ja lopulta otti spermat syvälle kurkkuun.
Itse en alkaisi suhteeseen kuin sellaisen naisen kanssa, joka on kehujen arvoinen ihan realistisesti.
Kehuissa kannattaa olla varovainen. Kerran kehiin erään naisen muotoja, persettä ja reisiä, hän meni sanomaan kumppanilleni tämän.
Nolo temppu naiselta.
Kehun keski-ikäistä vaimoani, ja tarkoitan sitä. On ylipainoinen, ja jo vähän rupsahtanut, mutta niitä asioita en hänelle tietenkään sano. Pidän silti hänen muodoistaan, ja sen sanon. Valehtelenko siis, jos jätän sanomatta: Hampaasi eivät ole enää kovin valkoiset? Tai :Oletko huomannut kuinka paljon sinulla on suonikohjuja? Mielestäni en valehtele, en vaan hauku.
Ainahan kaikkialla kannustetaan kehumaan kumppania. Hyvin todennäköisesti suurin osa on sanottu vain siksi että joko haluaa kannustaa, tai sitten toivoo saavansa jotain itse kehujen kautta.