Muita joilla ei ole ollut yhden illan suhteita?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Munaton mies
Kuka? Sinäkö?
Joskus niitä on pakko tulla. Pyrin että ei tuu. Jos pääsyn petiin haluan ensisijaisesti että siitä tulee vakkari mutta aina se ei oo mahdollista jos mies vaan on niin huono. Koolla ei väliä
Mulla ei ole ollut koskaan. Olen nainen. 2 pitkää parisuhdetta, 1 lyhyt, pari avioliiton ulkopuolista suhdetta mutta eivät nekään mitään yhden yön juttuja olleet
Itsellä kymmeniä, mutta en kelpuuta puolisoksi sellaista naista jolla on ollut niitä.
M.
Ei yhtään. Takana yksi 30 vuoden ja yksi vuoden suhde. Eli kahdesta naisesta vain kokemuksia, kolmannelle olisi jo tilaa.
Enpä voi sanoa että olisi ollut. Vaimoni on ollut ainoa varsinainen suhteeni, 30 vuotta on kimpassa oltu. Ennen häntäkin kyllä oli ihastuksia, mutta pientä hiplailua pitemmälle sänkyyn asti meni vain yhden kerran yhden ihmisen kanssa, enkä silloinkaan edes lauennut. Yritystä siinäkin oli suhteeseen, mutta eri elämäntilanteet ja 7000 kilometriä kuivattivat yritykset.
M55
Enpä oo harrastanut. Koen että seksiin tarvitaan muutakin kuin tuntematon ihminen, minun pitää tuntea toista kohtaan muutakin kuin kiimaa, että seksiä harrastaisin.
On ne naiset aina halunneet toisenakin iltana. Jotkut jopa kolmantenakin.
6 naista, joista kahden kanssa monivuotinen avioliitto. Neljän muun kanssa vähintään kuukausia.
Vain yksi nainen on sytyttänyt haluni. Yrityksiä ja yrittäjiä riitti, mutta vain yksi onnistunut. Hyvin onkin onnustunut, kun on panettanut ja naitu kohta 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä voi sanoa että olisi ollut. Vaimoni on ollut ainoa varsinainen suhteeni, 30 vuotta on kimpassa oltu. Ennen häntäkin kyllä oli ihastuksia, mutta pientä hiplailua pitemmälle sänkyyn asti meni vain yhden kerran yhden ihmisen kanssa, enkä silloinkaan edes lauennut. Yritystä siinäkin oli suhteeseen, mutta eri elämäntilanteet ja 7000 kilometriä kuivattivat yritykset.
M55
Tällainen on jotenkin niin surullista.
Ei ole ollut yhtään. Huvittaa kun asiasta puhutaan ikäänkuin normihommana. Ehkä tietty kansanosa harrastaa mutta valtaosalle kynnys paneskella umpioudon ihmisen kanssa on oksettava ajatus.
M54
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut yhtään. Huvittaa kun asiasta puhutaan ikäänkuin normihommana. Ehkä tietty kansanosa harrastaa mutta valtaosalle kynnys paneskella umpioudon ihmisen kanssa on oksettava ajatus.
M54
Niinpä. Taudit ovat aina riski vaikka kumiakin käytettäisiin. Monille naisille olisi myös aivan mahdoton tilanne jos muut saisivat tietää. Että veit sitten puutteessasi oudon miehen kotiin ja annoit pillua. Siinäpä olisi vaikkapa opettajainhuoneessa hyvä keskustelunaihe:-)
Äänekäs vähemmistö eli ns panomiehet ovat joka käänteessä selittämässä panemisiaan pakonomaisesti. Tästä on syntynyt käsitys että se olisi yhtä luonnollista kuin hampaiden pesu. No ei todellakaan ole. Omat deittinit ovat aina sanoneet että ekoilla treffeillä ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Häh? Älä minuun ainakaan suruasi tai sääliäsi tuhlaa, tuo on mennyt täsmälleen sillä tavalla kuin se minun laiselleni ihmiselle menee, jos ei tarvitse teeskennellä. Nuo ihastukset jäivät hiplailuksi sen vuoksi, että yhteyttä ja vastakaikua ei syntynyt, pysyttiin kavereina. Vaimon kohdalla taas - no, parin viikon kuluttua suhteen alkamisesta asuttiin jo käytännössä yhdessä.
Milleniaalikielellä taidetaan puhua demiseksuaaleista, tunnistan siinä hyvin itseni. Yhden kerran kävi niin, että baaritiskillä (legendaarisessa Arkussa, vieläköhän joku muistaa) satunnainen mimmi tuli mitään kysymättä pussaamaan suoraan suulle. Olin kyllä kieltämättä aika ujo nörttipojukin, mutta siitä huolimatta tuo ei mitään sisälläni sytyttänyt muuta kuin hämmennystä. En myöskään koskaan jälkikäteen harmitellut, että olisikohan pitänyt lähteä leikkiin mukaan. Tunne kertoi että ei tarvitse.
Kyllä mulla seksiä on piisannut viimeiset 30 vuotta, siitä ei ole puutetta jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Häh? Älä minuun ainakaan suruasi tai sääliäsi tuhlaa, tuo on mennyt täsmälleen sillä tavalla kuin se minun laiselleni ihmiselle menee, jos ei tarvitse teeskennellä. Nuo ihastukset jäivät hiplailuksi sen vuoksi, että yhteyttä ja vastakaikua ei syntynyt, pysyttiin kavereina. Vaimon kohdalla taas - no, parin viikon kuluttua suhteen alkamisesta asuttiin jo käytännössä yhdessä.
Milleniaalikielellä taidetaan puhua demiseksuaaleista, tunnistan siinä hyvin itseni. Yhden kerran kävi niin, että baaritiskillä (legendaarisessa Arkussa, vieläköhän joku muistaa) satunnainen mimmi tuli mitään kysymättä pussaamaan suoraan suulle. Olin kyllä kieltämättä aika ujo nörttipojukin, mutta siitä huolimatta tuo ei mitään sisälläni sytyttänyt muuta kuin hämmennystä. En myöskään koskaan jälkikäteen harmitellut, että olisikohan pitänyt lähteä leikkiin mukaan. Tunne kertoi että ei tarvitse.
Tuttu juttu. Minuakin tullut nainen pussamaan suoraan suulle ja sama juttu. Siirsin hämmentyneenä sivulle, kun en tuntutenut häntä vaikka hän väitti tuntevansa minut. Muutenkin ihmettelin nuorena, että miksei tyttöjen ja naisten kanssa pussaaminen herättänyt himojani. Ihan kivaa, muttei alapääni reagoinut mitenkään. Sitten kun kohtasin vaimoni suutelin häntä jo ennen kuin edes tajusin mitään saati kysynyt mitään. Vastaus suudelmaani oli niin tulinen, että se lävisti koko kropan ja kovetti kullini välittömästi. Sillä menty kohta 50 vuotta ja yhä panettaa ja vaimon pillu kiinnostaa.
Minulla ollut vain yksi seksikumppani yli 30v ajan.
Nyt en oikein tiedä, onko minulla ollut yhdenillan juttu, vai ei. Periaatteessa ei varmaan. Baari-illan jälkeen tapasin tytön, jonka luokse lähdin jatkoille, ja harrastimme seksiä. Hänestä tuli vaimoni.
Kaksi suhdetta takana, toinen kesti vajaan vuoden ja toisessa on nyt neljännesvuosisata mittarissa. Eli kaksi seksisuhdetta.
Kivaa on ollut. Ei aina, mutta enimmäkseen. Ja välillä tosi kivaa.
Munaton mies