Kaikilla on kulissit.
Kommentit (18)
Minulla on sermit. Kulissit on liian kalliit hankkia.
Pyrkimys normalisoida omaa kulissielämää sanomalla "kaikillahan meillä..
No, jos ajatellaan asiaa tarkemmin, niin on. Olisi aika moukkamaista esim. piereskellä kuuluvasti työpaikalla kokouksessa tai asiakastapaamisessa. Aika moni on varmasti tutussa ja kotiseurassa vapaammin kuin julkisilla paikoilla, työpaikalla tai juhlatilaisuuksissa. Näin kuuluu ollakin. On hyvä osata käytösetiketit. Ei se näyttelyä ja teeskentelyä ole, vaan muiden huomioon ottamista, ettei ihan perseile menemään, jos kotona niin tekee.
Ei mulla ole. Kerron asiat juuri kuten ne on . Kukaan ei vaan hyväksy sitä . Aletaan syytellä ja alistaa kun puhuu totta. Ihmiset ei kestä totuuden puhumista .
Mulla ei oo.
Olen avoimesti poikamies.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole. Kerron asiat juuri kuten ne on . Kukaan ei vaan hyväksy sitä . Aletaan syytellä ja alistaa kun puhuu totta. Ihmiset ei kestä totuuden puhumista .
Totta. T. Toinen samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Nämä totuuden torvet ovat usein tökeröitä suustaan ja mikä se totuus sitten on? Jos puhut jostain muusta asiasta kuin itsestäsi ja omista asioista, totuus voi olla erilainen toisen näkökulmasta ja kokemuksesta.
Mun hevonen ei ollut mikään kulissi.
Mulla on komeat kehykset. Kolmet.
Ei ole! Esimerkiksi puhemies Halla-aho ei ole peitellyt mitään.
Ei ehkä niillä joita elämä on koetellut, mutta kermaperseillä.