Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vasta pystyin syömään!

Vierailija
23.07.2025 |

!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on ollut niin kuuma, ettei ole ollut ruokahalua. Lounaaksi söin salaatin , ja nyt vasta pystyin syömään keiton. Monena päivänä sama juttu.

Vierailija
2/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Onko sulla joku ongelma tän kans?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole syönyt mitään vielä. En tiedä tuleeko syötyä. Eilen nousin 06, suht fyysistä hommaa koko päivän ja taisin syödä joskus ilta yhdeksän aikaan.

Suomalainen tuskin kuolee jos muutamana päivänä syö vähän vähemmän :D

Vierailija
4/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minäkään moneen päivään syönyt muuten kuin närppinyt jotain pientä jääkaapista, tyyliin kurkunpalaa, pienen leipäpalan jne. tänään oli jo aamulla todella huono olo, lihakset vapisi ja oksetti ja mietin pitkään mikä on vialla, kunnes muistin etten ole syönyt oikeastaan mitään. Söin sitten kaksi riisipiirakkaa ja kun olo vähän parani, niin sinnittelin iltapäivään, jolloin tein pastaa ja jauhelihatomaattikastiketta. Nyt on jokseenkin normaali olo, joten taisi olla oireen alhaisesta verensokerista.  pitää koittaa skarpata nyt vähän syömisten kanssa, vaikka söisi vähemmän, niin sitten mieluummn pitkin päivää. 

Vierailija
5/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon viikon aikana syönyt vaan muutaman siivun meetvursti.

Vierailija
6/6 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on ollut niin kuuma, ettei ole ollut ruokahalua. Lounaaksi söin salaatin , ja nyt vasta pystyin syömään keiton. Monena päivänä sama juttu.

Mikä tän vuodatuksen pointti on?

Mä söin just aamupalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme