Haluan lisää lapsia, mutta vaimo ei voi enää saada niitä...Onko muuta vaihtoehtoa kuin erota?
Olen 43, ja vaimo 40. Hän ei iän puolesta enää voi saada lapsia (todettu lääkärissä), ja minä olen aina halunnut enemmän kuin yhden lapsen joka meillä nyt on.
Onko tässä muuta mahdollisuutta kuin erota ja etsiä uusi nainen? Kokemuksia?
Kommentit (30)
Riskit alkaa olla jo kohtuulliset 4-kymppisen naisen raskautuessa, vaikka olisikin muuten mahdollista. Miksette aloittaneet aikaisemmin?
Onko vaimollasi kuitenkin kohtu tallella? Silloin voisi lahjamunasoluhoidot tulla kyseeseen.
Itse olen 38v nainen, ja olen tehnyt surutyötä siitä että jäin yksilapsiseksi. Olin aina "nähnyt" itseni kahden lapsen äitinä. Elämä ei kuitenkaan aina mene niin kuin haluaisi. Itselläni elämäntilanne on ollut pitkään niin huono, että ei olisi ollut järkevää tehdä toista lasta. Ainokaiseni on 14v.
Suosittelen sinulle että totuttaudut pikkuhiljaa ajatukseen, että sinä olet vain yhden lapsen isä. Kaikkeen tottuu.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa jäisit ja olisit isä sille lapselle joka sulla jo on. Voithan harkita vaikkapa mieskaveritoimintaa tai tukiperheenä toimimista.
Luuletko että tuo on mitenkään sama asia kuin oma lapsi?
Sulla on jo oma lapsi. Jonka suunnittelet jättäväsi
Olen lapseton nainen, joka haluaa perheen. En tosiaankaan ottaisi lapseni isäksi jotain yli 4-kymppistä pikkulapsen isää. 😅
Sama aloitus oli eilen. 3 lasta piti saada ja eilen olivat nuorempia.
Useimmat naiset voivat saada lapsia 5- kymppiseksi
Ei Luoja