Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seurustelet, kuinka olet onnistunut pitämään parisuhteen ns. tuoreena vuosikaudet?

Vierailija
23.07.2025 |

Niin, että suhde pysyy samanlaisena kuin alussa eli ei vetäydytä huomion kanssa, ollaan lojaaleja, on saman verran seksiä edelleen jne

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole läsnä, rakasta, elä elämää ja nauti elämästä.

Vierailija
2/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole läsnä, rakasta, elä elämää ja nauti elämästä.

Olipas ympäripyöreä vastaus :Dp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tähän vastata yli 50vuotta naimisissa olleet? 

Vierailija
4/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tähän vastata yli 50vuotta naimisissa olleet? 

Ei valitettavasti, 49 vuotta on yläraja.

Vierailija
5/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä sen, että me itse määritellään oma parisuhteemme, eikä ulkopuoliset.

Esimerkiksi se, kuinka paljon kukin harrastaa tai on harrastamatta seksiä ja kenen kanssa, on täysin meidän välinen asiamme.

Ihan liikaa kuulee ulkopuolelta juttua tyyliin "jos sä OIKEESTI rakastat, niin silloin sä et tee sitä tai tätä, jos sä OIKEESTI rakastat niin sitten teet tota ja tota"..

Ulkopuoliset ei määrittele mitä meidän rakkauteemme kuuluu.

N40

Vierailija
6/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtämällä sen, että me itse määritellään oma parisuhteemme, eikä ulkopuoliset.

Esimerkiksi se, kuinka paljon kukin harrastaa tai on harrastamatta seksiä ja kenen kanssa, on täysin meidän välinen asiamme.

Ihan liikaa kuulee ulkopuolelta juttua tyyliin "jos sä OIKEESTI rakastat, niin silloin sä et tee sitä tai tätä, jos sä OIKEESTI rakastat niin sitten teet tota ja tota"..

Ulkopuoliset ei määrittele mitä meidän rakkauteemme kuuluu.

N40

Mutta olet kuitenkin tyytymätön

Vierailija
7/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen biologia eli nuo eläinvaistot, mitkä pariutumistakin ohjaavat, toimivat juuri niin, että aluksi ollaan niiden huipulla, jotta parittelu onnistuu. Niiden siis ihan kuuluukin laantua ja ihminen on fyysisesti viallinen jos näin ei käy.

Eläinmaailmassa vaihtelee, kumpi väsyy paritteluun ensin, naaras vai koiras. Hiirikokeissa on todettu, että naaras jatkaa kosiskelua, siinä missä koiras haluaa paritella vain uuden naaraan kanssa.

Vierailija
8/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulen että se on kiinni siitä, että olet löytänyt sen oikean tyypin. Kun rakkaus ja kunnioitus on oikeasti molemmin puolista ja toisen kanssa on riittävästi yhteistä, ei tule sellaista kyllästymistä, jolloin suhde hiipuu. 

Vierailija
9/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen muuttuu (toivottavasti) jossain vaiheessa realistiseksi, eli todenmukaiseksi rakastamiseksi. Silloin mitataan kyky ymmärtää ihmissuhteiden perimmäinen tarkoitus. Lähdetkö lätkimään heti kun alun tunteet laimenevat arjen harmaudessa. Siinä missä alku on silkkaa auvoa, silmiintuijottelua ja suudelmia, toisen pyyteetöntä palvomista, niin rakkaus aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia kumppanissa ja varsinkin itsessä.

- vaimo since - 93

Vierailija
10/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhaluisella, mielikuvituksellisella ja estottomalla seksillä.

Vierailija
11/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde pysyy tuoreena seurustelun ansiosta. Kun toisaalla on se uusi tuore seurustelukumppani ja toisaalla pitkä parisuhde, niin parisuhteeseenkin tulee seurustelusta virtaa.

Vierailija
12/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että molemmilla on oma elämä. Olemme aikuisia ihmisiä ja yksilöitä siitä huolimatta että elämme yhdessä.

Meillä on lapsia, asuntolaina, elämme ns tavallista perhe-elämää. Minä tykkään matkustella ulkomailla, mieheni taas inhoaa matkustelua kun on sitä työkseen tehnyt jo riittävästi. Mieheni tykkää reissata prätkällä jonkun viikon vuodessa, mua taas ei hikoilu niissä kamppeissa kiinnosta vähääkään. Reissatkoon omalla kokoonpanolla. Minä käyn ulkomailla joskus yksin, joskus kavereiden kanssa, joskus lapsien kanssa. Tämä tuntuu monia ihmetyttävän, miksi ihmeessä ette matkusta yhdessä?! Typerin heitto mitä olen kuullut, on että miten ihmeessä miehesi PÄÄSTÄÄ sut menemään ulkomaille?! Newsflash, avioliitto ei ole mikään vankila! Sari85

Vierailija
13/13 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde pysyy tuoreena seurustelun ansiosta. Kun toisaalla on se uusi tuore seurustelukumppani ja toisaalla pitkä parisuhde, niin parisuhteeseenkin tulee seurustelusta virtaa.

Tämä! Kun hupsuttelee välillä nuorten inttikundien kanssa, saa kummasti potkua siihen aviovuoteeseenkin! N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan