Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelisit jos joku toisi lapsellesi 1v lahjaksi

Vierailija
21.09.2008 |

muotopalikka laatikon ja purkin itsetehtyä omenahilloa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ele vielä tuo omenahillo! ja kyllä se palikkaloota on ihan sopiva 1-vuotiaalle.

Vierailija
2/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soseena sopii mainiosti noin pienelle ja on tehty itse. Palikkalaatikoita saa kaupasta kuka vaan. Lahjanantaja on todella ajatellut syntymäpäiväsankaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en söisi muiden tekemää hilloa yök ja palikkalaatikkokin aika tylsä tuon ikäiselle.

Vierailija
4/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tuttu "neuvolantäti"-tuttava toi meille 1-v. lahjaksi tuon palikkalaatikon, sanoi, että on vähän työperäinen lahja, mutta mielestäni erittäin sopiva! Omppuhillo on ihanaa!

Vierailija
5/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saisi syödä aamupuuronsa omenahillosilmällä. Ja palikat ovat oletettavasti leikkimistä varten.

Vierailija
6/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en söisi muiden tekemää hilloa yök ja palikkalaatikkokin aika tylsä tuon ikäiselle.

Vierailija
7/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pitää omaansa tosi älykkäänä...Asiaton ja aliarvioiva ihminen olet. Kukaan muuko ei osaisi hillojakaan tehdä kuin sinä itse? Mahdat olla tosi suosittu päällepäsmäri työelämässä...

Vierailija
8/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en söisi muiden tekemää hilloa yök

Kaupan E-aineita pullollaan olevat sössötkö vain kelpaa? Nyt en ymmärrä lainkaan.

Vierailija
9/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahillo kelpaa aina ja tulee käytettyä, palikkalaatikkoakaan meillä ei vielä ole ja 1-vuotias alkaa olla juuri sopivassa iässä sillä leikkimiseen. Juu, sanoisin kauniisti kiitos.

Vierailija
10/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hurjan kiitollinen lahjasta! Poden huonoa omaatuntoa kun en ole saanut aikaiseksi tehdä itse hilloa, olisi ihanaa jos joku muu sitä toisi. Ja tosiaan, 1-vuotiaalle tuskin palikkalaatikko on TYLSÄ! Ap:lla ei taida itsellään olla lapsia?

Vierailija
11/11 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin kysymystä siksi kun kyseisen lahjan olen syntymäpäiville tänään viemässä.

j minula on itsellä lapsia kyllä:)

t:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme