Kasvojen pyöreys pois?
Okei, olen siis lihonut. Ja nyt laihduttanut mukavasti, ei siinä, vielä on matkaa tavoitteeseen.
Ennen lihomista minä olin kauniskasvoinen, korkeat poskipäät jne, nyt vaan pallo.
Missä vaiheessa saan kasvoni takaisin? Saanko?
Kommentit (6)
Tuskinpa ole ikinä ollut mikään Sarah Jessica Parker.
Pyöreät kasvot on naisella kuumemmat kuin terävät eli pidä toi. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Riippuu geeneistä ja läskin määrästä.
Mitään täsmätapaa poistaa rasvaa tietystä kohtaa kehoa ei ole (poislukien rasvaimu).
Se, kuinka rasvasolut sijoittuvat itse kunkin kehossa, on geneettistä. Sen vuoksi hoikallakin voi olla kaksoisleuka, jonka saa pois joko laihduttamalla itsensä alipainoiseksi tai käymällä plastiikkakirurgin tekemässä kaksoisleuan rasvaimussa.
Tunnen useammankin naisen jotka ovat lihoneen raskaana ollessaan tai ihan muuten vaan kaulan alapuolelta varmaan 20kg siitä mitä olivat parikymppisenä mutta kasvot ovat silti säilyneet tyttömäisen hoikkina keski-ikäiseksi saakka.
Jos kasvot ovat turvonneet yllättäen palloiksi niin se tuskin on pelkkän lihoamisen seurausta. Turvotus voi laskea jättämällä ruokavaliosta kokonaan pois jotain mikä sen aiheuttaa. Kuten kaikki alkoholi.
Riippuu geeneistä ja läskin määrästä.
Mitään täsmätapaa poistaa rasvaa tietystä kohtaa kehoa ei ole (poislukien rasvaimu).