Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjä tuotepakkaus kaupan hyllyllä

Vierailija
22.07.2025 |

Oletteko monestikin törmänneet sellaiseen ilmiöön, että otatte hyllystä jotain tuotetta.... ja joko huomaatte heti että pakkaus, eli kartonkikotelo, on ihmeen kevyt kädessä tai sitten vasta kotona huomaatte, että jaha, tämähän oli tyhjä tämä kotelo?

Mä olen aiemmin silloin kun hehkulamput poistuivat markkinoilta. Joku oli ilmeisesti rohmunnut niitä, 40 w kynttilälamppuja, yhdestä supermarketista, sillä mulle sattui parikin tyhjää koteloa ostoksiin, ja huomasin siis vasta kotona, ettei kotelossa mitään ollutkaan. Tein valituksen kauppiaalle, ja sain hakea uudet.

No, eilen sitten sattui näin monen vuoden jälkeen jälleen. Olin marketissa ja ekaa kertaa aattelin kokeilla yhtä kosmetiikkatuotetta (sinänsä hinta muutaman euron päälle kympin), tuote pakattu kartonkikoteloon, umpinaiseen eli ei ole mitään kurkistusikkunaa, josta näkis onko sillä mitään vai ei. No, otin paketin käteen, ja heti hoksasin, että onpa ihmeen kevyt... Ravistin, eikä hölskettä kuulunut. Otin toisen pakkauksen ja sen nyt tuntui heti painavammalta ja ravistaessa hölskyi. Juu. Et sillain. 

Oliko pakkauslinjastolla tämän kosmetiikkatuotteen kohdalla tapahtunut jokin virhe, vai oliko joku naamansa rypistymisestä huolestunut teiniprinsessa nyysinyt sen pullon sieltä paketista itselleen, niissähän ei ole mitään hälyttimiä niissä pulloissa jos on edes kartonkilootassakaan! Mut siis.... Siin olis joku toine ehkä ottanut sen tyhjän ja maksanut sen muutaman euron yli kympin tyhjästä lootasta!

Siinä oli sitten kosmetiikkahyllyjen vieressä pari myyjää, niin vein sen tyhjän lootan nille!

Säästöä se on pienikin säästö, vai!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän