Tinder-mies juttelee vaan itsestään
Tai oikeastaan hän jutteli 4 päivää vaan säästä ja tapahtumasta, joka oli hänen lähellä.
Eilen hän ensimmäisen kerran kysyi minulta harrastanko mitään.
Virkistävää, kun hän ei ehdota heti seksiä. Ja ole kieli korvassa.
Mutta miten tilanteeseen saisi vauhtia, mies viestittelee 1/2 viestiä päivä? Minä olen kysynyt jotain, siihen hän vastaa taas vaan itsestään.
Mistä kysymys?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olin tuossa Hingessä muutamisen kuukautta ja sain kolmisenkymmentä mätsiä ikäisiltä naisiltani. Valehtelematta "keskustelut" kyllä pysähtyi kaikkien kanssa jo ensimmäisiin lauseisiin. Vaikutti, että se puhuminen ja viestittely oli heille pakkopullaa. Monissa profiileissa lukeekin nykyään "En jaksa viestitellä ja mennään heti mieluummin tutustumaan jonnekkin". Itse en töiden takia ihan tuosta vain pääse lähtemään treffeille ja ihan miehenäkin haluaisin ehkä ihan viestejenkin kautta ensin vähän tutustua toiseen.
M41
Itse vastaan ja viestittelen kyllä mielelläni tiivisti ja ahkerasti ensin appissa. Kun viestien perusteella vaikuttaa siltä, että meillä on yhteistä ja kiinnostus on herännyt, niin sitten vasta oon halukas tapaamaan. Ei mulla ole aikaa eikä edes kiinnostusta tavata jokaista mätsiä eikä mulla ole tarvetta kerätä mahdollisimman suurta määrää deittejä.
N56
Vierailija kirjoitti:
Mies kiinnostaa: ehdota tapaamista jossa keskustelette ja tutustutte toisiinne,
mies ei kiinnosta: lopeta viestittely.
Yksinkertaista.
Miksi ketään kiinnostaisi ihminen, joka puhuu vain itsestään?
Ap:n olisi hyvä myös pohtia tätä. Miksi valitat täällä, että joku mies puhuu vain itsestään - haluatko siis jostain syystä miehen, joka on kiinnostunut vain itsestään ja itsestään puhumisesta, vai meinasitko jo tuossa vaiheessa alkaa muuttamaan häntä kun kerran asia häiritsee? Mikset jo siirtynyt seuraavaan? Ja miksi ghostaisit, mikset sano, että oli kiva jutella, ehkä törmätään joskus, bye.
Hän kuvittelee, että se toimii, koska jatkat vastaamista.
Juuri mietin itsekin sitä että miksi ihmeessä jaoin jutun tänne. Ihan ajan hukkaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin itsekin sitä että miksi ihmeessä jaoin jutun tänne. Ihan ajan hukkaa!
Ap
Vaikutat ihmiseltä joka ei ota vastuuta omasta toiminnastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu etenee myös itse olemalla aloitteellinen.
Keskustelu etenee, jos molemmat ovat aloitteellisia. Itse yritän parhaani mukaan olla aloitteellinen, tehdä kysymyksiä ja kertoa itsestäni. Mutta jos toinen vaan töksäyttelee lyhyitä vastauksia, niin en itse ainakaan pitkään jaksa yksinäni yrittää pitää keskustelua yllä.
Miksi jatkat väkisin?
Netti on jo 20 vuotta ollut täynnä miehiä, jotka kaipaavat kuuntelijaa ja huomiota. Ei tällaisia voi ravistella tavoistaan pois. Joskus kasvavat tuosta tarpeestaan yli, usein eivät koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu etenee myös itse olemalla aloitteellinen.
Keskustelu etenee, jos molemmat ovat aloitteellisia. Itse yritän parhaani mukaan olla aloitteellinen, tehdä kysymyksiä ja kertoa itsestäni. Mutta jos toinen vaan töksäyttelee lyhyitä vastauksia, niin en itse ainakaan pitkään jaksa yksinäni yrittää pitää keskustelua yllä.
Miksi jatkat väkisin?
En jatkakaan. Jos en koe saavani vastavuoroisuutta, niin lopetan keskustelun. Väkisin en yritä tutustua, jos toinen ei vaikuta kiinnostuneelta.
Jos mies ei osaa vastavuoroisuutta netissä niin tuskin osaa oikeassakaan elämässäään. Haluatko tällaisen miehen?
Tindermies rikkoi jään, sanoi minua kauniiksi.
Ap