Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies juttelee vaan itsestään

Vierailija
22.07.2025 |

Tai oikeastaan hän jutteli 4 päivää vaan säästä ja tapahtumasta, joka oli hänen lähellä. 

Eilen hän ensimmäisen kerran kysyi minulta harrastanko mitään. 

Virkistävää, kun hän ei ehdota heti seksiä. Ja ole kieli korvassa.

Mutta miten tilanteeseen saisi vauhtia, mies viestittelee 1/2 viestiä päivä? Minä olen kysynyt jotain, siihen hän vastaa taas vaan itsestään. 

Mistä kysymys? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on puolikas viesti?

Millainen on pu. ?

Vierailija
2/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei tinderöinti jaksa tosissan kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, niimpä tosiaan 1-2 viestiä päivässä. 

olen miettinyt että ghostaanko hänet. Tuskin jäisi harmittelemaan! 

ap

Vierailija
4/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiinnostaa: ehdota tapaamista jossa keskustelette ja tutustutte toisiinne,

mies ei kiinnosta: lopeta viestittely.

Yksinkertaista.

Vierailija
5/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen somessa kiertävän kysymyslistan  jolla toisilleen täysin tuntemattomat oli saatu rakastumaan psykologisessa kokeessa? Sen juju on, että seuraava kysymys on aina hieman syvällisempi kuin edeltäjänsä. Testaa kysyä näitä:

https://www.instagram.com/p/DLr_YuPtaEc/?igsh=MXJ3dXFqeXU1NjBwdg==

Vierailija
6/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos mies kirjoittaa puoli viestiä päivässä, eikä vastaa sun kysymyksiin, tutustuminen on vaikeaa. Hänellä saattaa olla kokin hahmotushäiriö kirjoittamisen suhteen tai ylipäätään kommunikoinnin...

Vierailija
7/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on työtön, joka hidastaa minun innostumista. Itse olen töissä ja opiskelen samalla. 

ap

Vierailija
8/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kysymykseen hän vastasi, näin kun kysyin, että mitä hän tekee työkseen. Että hän ei ole töissä. Ei kysynyt minulta töistä/opiskelusta.

ap

Vierailija
9/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sinua kiinnosta, nini mikset laita hänelle viestiä "Kiitos tykkäyksestä ja viestittelystä, mutten usko meistä olevan mihinkään. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa"

Vierailija
10/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei sinua kiinnosta, nini mikset laita hänelle viestiä "Kiitos tykkäyksestä ja viestittelystä, mutten usko meistä olevan mihinkään. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa"

Totta! 

ap

Vierailija
11/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa hirveän montaa viestiä vaihtaa ihmisen kanssa, joka ei itse yritä viedä keskustelua eteenpäin. On ihan ookoo kertoa enemmänkin, jostain tapahtumasta omassa elämässään tai vaikka säästä, mutta kyllä viesteihin pitää sisältyä myös kysymyksiä minulle. Itse ainakin yritän kirjoittaa vähän pitempiä viestejä ja sitten kysyn jotain mieheltä. Se on mun mielestä tapa osoittaa kiinnostusta toista kohtaan ja näyttää, että haluan tutustua häneen. Ja viehän se myös keskustelua eteenpäin. Kirjoittelun lopetan kyllä vasta sen jälkeen, kun mieheltä on tullut useampi yksinpuhelu viesti. Ennen aina poistin osuman, joten mies hävisi listoilta. Nyt vaan jätän vastaamatta viimeisimpään viestiin, niin en ainakaan toiste enää tuhlaa aikaa samaan typpiin. 

Vierailija
12/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen kysymykseen hän vastasi, näin kun kysyin, että mitä hän tekee työkseen. Että hän ei ole töissä. Ei kysynyt minulta töistä/opiskelusta.

ap

Itse sain täysin irrallisen viestin tinder-mieheltä, että hän on kaupassa töissä, eikä mitään muuta. Ehkä hän itse ajatteli, että tähän toteamukseen sisältyy kysymys. 

Vierailija
13/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu etenee myös itse olemalla aloitteellinen.

Vierailija
14/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, mitä jos mies laittaa viestiä, ei vaan vastaa siihen? 

Olen ajatellut, että jos miestä kiinnostaa niin hänestä kyllä kuuluu.. siksi olen ajatellut, ettei häntä taida todellakaan kiinnostaa.

Ap

Vierailija
15/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu etenee myös itse olemalla aloitteellinen.

Mikäli toinen vastaa kyllä/ei/1-5 sanan lauseella, niin aika raskaaksi tuollainen keskustelu käy.

Vierailija
16/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mitä jos mies laittaa viestiä, ei vaan vastaa siihen? 

Olen ajatellut, että jos miestä kiinnostaa niin hänestä kyllä kuuluu.. siksi olen ajatellut, ettei häntä taida todellakaan kiinnostaa.

Ap

Miks ghostaa, kun voi lopettaa homman asiallisesti?

Vierailija
17/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin haastavaa tuntuu olevan niin senkus siirtyy seuraavaan.

Vierailija
18/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa Hingessä muutamisen kuukautta ja sain kolmisenkymmentä mätsiä ikäisiltä naisiltani. Valehtelematta "keskustelut" kyllä pysähtyi kaikkien kanssa jo ensimmäisiin lauseisiin. Vaikutti, että se puhuminen ja viestittely oli heille pakkopullaa. Monissa profiileissa lukeekin nykyään "En jaksa viestitellä ja mennään heti mieluummin tutustumaan jonnekkin". Itse en töiden takia ihan tuosta vain pääse lähtemään treffeille ja ihan miehenäkin haluaisin ehkä ihan viestejenkin kautta ensin vähän tutustua toiseen. 

M41

Vierailija
19/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei osaa olla vastavuoroinen. Se on ihmisillä, erityisesti miehillä, varsin yleistä.

Osa haluaa puhua vain itsestään. Osa ei ymmärrä, että keskustelu etenee niin, että vastauksella viedään keskustelua eteenpäin ja annetaan siitä toiselle eväitä jatkaa, esimerkiksi kysymällä toisen näkemystä asiasta. Osa kokee toiselta kyselemisen tungettelevaksi. On myös ihmistyyppi, joka kertoo itse jotain intiimiä itsestään ja jää odottamaan, että toinen paljastaa vastalahjaksi itsestään saman asian.

Vierailija
20/31 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viestittelin erään naisen kanssa ja hän vastasi aina iloisesti ja nopeasti viesteihini, mutta ei juuri koskaan kysynyt mitään, eikä oma-aloitteisesti koskaan lähettänyt viestiä. Näimmekin kaksi kertaa, oli ihan mukavaa, mutta edelleen se olin minä joka laitoin viestiä ja hän vastasi iloisesti takaisin. En enää ymmärtänyt, mistä on kyse. Lopetin viestittelyn, koska se on muutenkin minulle aika raskasta ja sitten vielä joutuu itse olemaan siitä kokonaan vastuussa.