Epätoivo iskee, kaksi työpaikkaa mennyt jo konkkaan
Olen ollut kolmessa yökerhossa töissä. Kaksi näistä on mennyt konkurssiin tänä vuonna. Kolmannesta ei saa kuin muutaman hassun työvuoron kuussa kun kaikki taistelevat näistä vuoroista ja palkka muutama hassu satanen.
Kenelläkään ei ole enää rahaa käydä baareissa ja ravintoloissa ja tämä aiheuttaa lisää työttömyyttä kun yritykset lopettaa. Sama muilla palvelualoilla. 

Olen nyt lähes työtön luuseri hakemassa samaa paria työpaikkaa kuin kaikki muutkin. Joo voisin kouluttautua lisää, mutta mille alalle? Haluaisin nopeasti töihin. Tykkään työstäni, asiakaspalvelusta ja yövuoroista mutta ei tällä alalla kannata enää olla.
Huolestuttaa palvelualan ja palvelualan työntekijöiden puolesta.
Kommentit (5)
Olen ollut monessa konkka firmassa. Eka työpaikka paperitehdas meni konkkaan.. Sitten vaihdoin raksatöihin niin on mennyt monta raksafirmaa konkkaan. Nyt olen työtön mut teen pimeesi hommia välillä.
Multa on mennyt kaikki ja uusia ei ole tullut. Kestää todella kauan että uusi yritys pystyy palkkaamaan työntekijöitä.
Ap vielä tässä, stressaa myös kun pitää kynsin hampain pitää kiinni tuosta viimeisestä työpaikasta, mutta sillä palkalla saa juuri ja juuri maksettua vuokran. Jotain uutta pitäisi keksiä nyt nopeasti
Ala järjestyksenvalvojaksi