Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohteena Ho Chi Minh, Costa Rica, Bali vai Singapore?

Vierailija
21.07.2025 |

Kokemuksia kellää? Mietitään kaukomatkakohdetta ens vuodeksi 3. asteen lukiolaisen valmistujaisen kunniaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bali on melkolailla hanurista. Jos erehdytte sinne niin pohjoispuolella ja sisämaassa on siedettävää.

Vierailija
2/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin Loimaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noista HCM, Bali ja Singapore. Singaporessa olen ollut pari kertaa, ihan mukava kaupunki muutaman päivän kaupunkilomailuun. HCM voisi olla ihan kiva kokea uudestaan, tykkään paikallisesta ruuasta. Balilla riitti kertakäynti, roskaista ja liikaa ryzziä. 

Vierailija
4/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilaisia vaihtoehtoja. Mikä seutu Costa Ricassa, San Jose vai joku muu? Mitä haluatte siltä lomalta, se kai olennaisimmin vaikuttaa paikan valintaan?

Vierailija
5/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Balissa ja Singaporessa. Bali on luonnonkaunis, mutta saastainen ja sokkeloinen turistirysä. Singapore taas on vähän kuin Itä-Aasian Dubai. Muutamia hienoja nähtävyyksiä on, mutta vähän liian yritteliäs omaan makuun.

Vierailija
6/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä nuo valikoituivat kohteiksi? Aivan täysin erilaisia paikkoja. Etkä vaivaudu selittämään minkälaista lomaa etsit. Olen käynyt noissa kaikissa, enkä osaa suositella mitään jos en saa enempää tietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi