Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon niin kyllästynyt deittiappeihin

Vierailija
21.07.2025 |

Erosta on jo muutama vuosi, ja nyt olisi vihdoin sellainen olo, että uuden kumppanin löytäminen voisi olla mukavaa vaikka edes joksikin aikaa. Olen yrittänyt pörrätä maailmalla avoimin mielin, mutta uusia tuttavuuksia ei ole tullut vastaan, eikä vanhoihin ole löytynyt uutta kulmaa.

Deittiappeihin suhtauduin aluksi toiveikkaasti. Vuosien varrella Deitti.netin kautta tuli yksi kiinnostava tapaaminen meillä oli yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja hyviä keskusteluja, mutta juttu ei lopulta ottanut tuulta alleen.

Sen jälkeen olen jatkanut apeissa seikkailua, mutta rehellisesti sanottuna alkaa usko horjua. Tuntuu, että iso osa miehistä ei jaksa panostaa tutustumiseen keskustelu tyrehtyy muutamaan sanaan tai viimeistään neljännessä viestissä aletaan ehdotella tapaamista tai petip u u h i a, vaikka itse toivoisin jotain ihan muuta alkuun. 

Muutamia makupaloja tältä matkalta:

- Mun profiilissa lukee, että etsin pitkää juttua, vakavampaa tjms. silti ensimmäisessä sunnuntaiaamuna klo 8 lähetetyssä  viestissä mies ehdottaa, että tulee mun luo harrastamaan seksiä

- Laitan miehelle humoristisen, mutta viattoman viestin hänen sitruunalaku-jäätelön varastamiseen. Tämä on viittaus hänen profiiliinsa. Mies vastaa naureskellen ja esittää sitten minulle kysymyksen kuinka herättäisin nukkuvan kumppanin vapaana aamuna mukavasti. Aavistan kysymyksen tarkoituksen, mutta vastailen aamukahveilla ja aamupalalla sänkyyn. Hetken kuluttua mies on poistanut osuman

- Lukuisat makkaran kuvat

- Ensimmäinen viesti, jossa lukee vain moi tai päivää tai jotain muuta sellaista

- Viestit, joissa vastataan tasan mun esittämiin kysymyksiin, mutta ei yritetä millään lailla viedä keskustelua eteenpäin

- Viestit, joissa kerrotaan iäksi x vuotta, kun profiili kertoo iän olevan x+6 vuotta

- Lukuisat viestit varatuilta miehiltä, vaikka todellakin etsin profiilini mukaan jotain pidempää ja olen vapaa

- Lukuisat viestit jopa 18-28 vuotiailta ja 65-84 vuotiailta, vaikka ikähaarukkani on 44-56 vuotta. Itse olen 56 vuotta.

Alan pohtia, etsinkö vain väärästä paikasta vai onko tämä tapa tutustua ihmisiin yksinkertaisesti väärä juuri minulle.

Miten te olette löytäneet uusia ihmisiä elämäänne? Onko jollain ollut parempia kokemuksia jostain tietystä deittiappista tai ehkäpä ihan livenä, arjessa tai harrastuksissa? Missä ja miten se tapahtui?

Ja olis kiinnostavaa kuulla myös teidän parhaat ja pahimmat deittiappikokemukset! Mikä on saanut uskomaan, että ehkä tämä vielä toimii ja mikä taas on saanut sulkemaan sovelluksen silmät pyöreinä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla