Yle: Vasemmistopoliitikko fantasioi ydintuhosta - halusi pyyhkiä persut pois maan päältä
Porilainen Vasemmistoliiton kunnanvaltuutettu Jaakko Jäntti on järkyttänyt kansaa avoimesti toivomalla ydinsotaa, jotta "yhtään persua ei jäisi jäljelle". Kyllä, luit oikein. Tämä suomalainen poliitikko haaveilee kansanmurhasta ja ydintuhosta täysin avoimesti sosiaalisessa mediassa. Vaikka Jäntti poisti julkaisunsa nopeasti ja yritti vetää kommenttiaan takaisin, hänen järkyttävä ulostulonsa paljastaa Vasemmistoliiton todellisen karun asenteen eri mieltä olevia suomalaisia kohtaan.
Tämä tapaus osoittaa jälleen kerran, kuinka Vasemmistoliitolla on lupa vihapuheeseen ilman seurauksia. Jos persu olisi tehnyt saman, hänet olisi jo irtisanottu ja lynkattu mediassa. Vasemmistossa näköjään riittää, että sanotaan "anteeksi, hermostuin", ja kaikki pyyhitään maton alle. Kuinka pitkälle tämän puolueen annetaan mennä ennen kuin joku oikeasti puuttuu asiaan?
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos totta puhutaan, niin kukapa ei haluaisi pyyhkiä persuja pois maan päältä.
Ne ovat sinunkin läheisiäsi ja elinympäristössäsi toimivia ihmisiä. Lastesi hoitaja, katusi auraaja, sukulaisesi, ystäväsi puoliso, jne. Et voi tietää kenelle omassa elinpiirissäsi toivot yllä kuolemaa. Ehkä omalle puolisollesi, joka ei ole noin asenteelliselle uskaltanut kertoa todellisesta äänestyskäyttäytymisestään.
Ottaen huomioon persujen toiveen lapon laillistuksesta kuntavaaleissa ja lukuisat kärynneet pedoveikot, niin todellakin toivon, ettei persuja päästettäisi mihinkään työpaikkoihin tai toimintaan mihin lapset liittyvät.
Sori. Tiedän useammankin opettajan, jotka ovat perussuomalaisten
Kasvatuksessa toimivan ihmisen tulee noudattaa yleismaailmallisia hyviä arvoja, ei persuarvottomuutta. Veikkaan, että kyseessä on vain fantasiasi. Yliopistosta valmistuu avoimia, kansaivälisiä ihmisiä. Persut harvoin edes kouluttautuvat. Metsäpubeista löytyy persu.
Totta, mutta ei opettajana toimiva persu ihan satuolentokaan ole. Muutama vuosi sitten herätti kohua persumielisten opettajien liike, joka yritti kerätä lainvastaista mustaa listaa persuihin negatiivisesti suhtautuvista oppilaista. Kunnon 30-luvun Saksa -meininkiä siis jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat sinunkin läheisiäsi ja elinympäristössäsi toimivia ihmisiä. Lastesi hoitaja, katusi auraaja, sukulaisesi, ystäväsi puoliso, jne. Et voi tietää kenelle omassa elinpiirissäsi toivot yllä kuolemaa. Ehkä omalle puolisollesi, joka ei ole noin asenteelliselle uskaltanut kertoa todellisesta äänestyskäyttäytymisestään.
Ottaen huomioon persujen toiveen lapon laillistuksesta kuntavaaleissa ja lukuisat kärynneet pedoveikot, niin todellakin toivon, ettei persuja päästettäisi mihinkään työpaikkoihin tai toimintaan mihin lapset liittyvät.
Sori. Tiedän
Hups sori tuli tuplana
Vierailija kirjoitti:Kasvatuksessa toimivan ihmisen tulee noudattaa yleismaailmallisia hyviä arvoja, ei persuarvottomuutta. Veikkaan, että kyseessä on vain fantasiasi. Yliopistosta valmistuu avoimia, kansaivälisiä ihmisiä. Persut harvoin edes kouluttautuvat. Metsäpubeista löytyy persu.
Ymmärrän, että sinun on pakko uskoa tähän omaan kehittelemääsi fantasiaan. Sinun käsityksesi persuista ei vastaa todellisuutta. Sille minä en valitettavasti voi tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerästi sanottu häneltä, on itsekin tajunnut sen, pyytänyt anteeksi ja puolue on myös todennut että väärin meni.
Onko vassari joskus antanut anteeksi, jos joku on pyytänyt? Ei kertaakaan, vaan anteeksipyyntö on otettu todisteeksi synnistä ja käytetty sitä aseena kampeamaan sanoja työttömäksi tms. Joten sama nytkin käyttöön.
Nytkö Halla-aho on siis pyytänyt anteeksi raiskaustoivotuksiaan tai Purra tappofantasioitaan? Juhuu!
Vierailija kirjoitti:
Sori. Tiedän useammankin opettajan, jotka ovat perussuomalaisten kannattajia. Ehkä joku heistä on sinun lapsesi ope
Et tiedä.
Ymmärrän, että sinunkin on vaikea uskoa muuta kuin omaa subjektiivista todellisuuttasi. Mutta luulenpa, että minä tiedän sinua paremmin mitä minä tiedän.
Tervetuloa reaalimaailmaan!
Taisi olla vaan sanonta. Halusi kuulostaa vähän hurjalta? Oikeasti ei mitään pyyhkäisyjä kyllä ole. Mutta varmaan haluaisi monikin muutosta parampaan, että turvallisuuden tunne palaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori. Tiedän useammankin opettajan, jotka ovat perussuomalaisten kannattajia. Ehkä joku heistä on sinun lapsesi ope
Et tiedä.
Ymmärrän, että sinunkin on vaikea uskoa muuta kuin omaa subjektiivista todellisuuttasi. Mutta luulenpa, että minä tiedän sinua paremmin mitä minä tiedän.
Reaalimaailma on kyllä kauhea jos siellä levitellään kouluissa persuideologiaa. Onneksi omat lapset ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä.
Reaalimaailma on kyllä kauhea jos siellä levitellään kouluissa persuideologiaa. Onneksi omat lapset ovat jo aikuisia.
Ei kouluissa levitetä persuideologiaa, vaan koulussa noudatetaan opetussuunnitelmaa. Ei se poista sitä, että opettaja voi olla ihan yhtä hyvin perussuomalaisten kannattaja kuin vihreidenkin. Ja molempia tunnen, kuten myös kokoomusta ja kristillisiä kannattavia opettajia.
Vierailija kirjoitti:
PERSUT UUNIIN.
Tuu saatana yrittämään niin näet ollaan miehiä eikä mitään saatanan loisivia paskoja
Olette kyllä ihanan vauhkoja "ei koulussa voi mitenkään olla yhtään persuopettajaa". Ihanaa itsepetosta!
Totta kai siellä voi olla. Ette te sitä mistään näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä.
Kyllä miehet voi synnyttää aate onkin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tšuhnat saavat kokea vielä ydinaseen voiman :)
Luitko taas sen juopon idolisi kirjoituksen?
No, Igorin on pakko yrittää. Kaalirahat, kaalirahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä.
Persuideologiaa on siis esimerkiksi se että sukupuolia on kaksi? Ok ymmärrän, mutta en ymmärrä missä maailmassa elät. Onneksi lapsesi ovat jo aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopoliitikko on täysin oikeassa. Netanjahun ja Ursula von der Leyenin perseennuolijat tulee poistaa sivistysyhteiskunnasta pois. Tässä asiassa olen vasemmiston kanssa samaa mieltä💯
Teiltä sinimustilta ei kukaan kysynyt mitään. Sitä paitsi persuja tekin alun perin olette.
Mikä siinä jutskujen perseennuolennassa ja EU-eliitin palvomisessa on niin kiehtovaa?
Persut ovat aina vastustaneet suomalaisuutta ja kaikkien ihmisten vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä.
Persuideologiaa on siis esimerkiksi se että sukupuolia on kaksi? Ok ymmärrän, mutta en ymmärrä missä maailmassa elät. Onneksi lapsesi ovat jo aikuisia
Niinkö siellä opetussuunnitelmassa lukee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni lopullinen poistumisen toivominen on ihan luonnollista kun ottaa huomioon millaista tuhoa rasismi ja demokratiavastaisuus saa aikaan. Näette nyt mitä tapahtuu kun Jenkeissä ovat paikalliset persut huseeravat. On kahdenlaisia persuja, hyvin tyhmiä ja hyvin pahoja. Tyhmät voivat vielä parantua, mutta pahat eivät. En tietenkään toivo, että kukaan aktiivisesti avittaisi persujen poistumista, mutta aj
Itse kullakin saattaa ajatusleikkinä olla mielessä jokin ryhmä, jonka haluaisi poistaa, esimerkiksi jokin ryhmä jota itse kovasti kannatat. Pidätkö siitä, että sellaista viestiä lähetetään esimerkiksi sosiaalisessa mediassa vai oletko heti valittamassa? Tämän Jäntin jutut ovat täysin edesvastuuttomia.
Onko tuo Vasemmistoliiton virallinen kanta?
Ongelma fantasiassa taitaa olla siinä, että persut hakeutuis maan alle luoliin, kun taas vassarit ihmettelis kenen taskuun käsi laitetaan, kun ei oo kuin vassarit ympärillä.. kaikki seisois tumput suorina käsi toistensa taskuissa.
Kannatan universaaleja, yleisesti hyväksyttyjä hyviä arvoja. Persut kannattavat pahuutta ja huonoja arvoja. Siitä voit persu ruveta tavaamaan.
Mikä siinä jutskujen perseennuolennassa ja EU-eliitin palvomisessa on niin kiehtovaa?