Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa kaverimies joka ei omista autoa

Vierailija
21.07.2025 |

Kävelee tai pyöräilee. Ei autoa. Ahdistaa. Ei tolleen saa naista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille auto niin helpottaa.

Mitenhän mä j ouduin vahingossa naimisiin autottoman miehen kanssa, en ollut kuullut tästä säännöstä.

2/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulta lupas lainata auton jostain, että päästään ajelemaan 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laina-autossa panee, pitää putsata penkit.

Vierailija
4/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajava mies on lihava. Pyöräilevä mies on hoikka, ja saa siksi paremmin naisia.

Vierailija
5/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. - Kiitos huolenpidosta. Saattaa olla, että auton hankkiminen edesauttaisi parisuhdekumppanin löytämisessä mutta toisaalta en tiedä haluaisinko itse kumppanikseni naista, jonka mielestä -yleistäen- miehen parhaita piirteitä tai asioita mitä mies voi parisuhteeseen saattaisi tuoda tai mahdollsitaa olisi miehen auto(t).

Sinkkumies  

Vierailija
6/6 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaa. - Kiitos huolenpidosta. Saattaa olla, että auton hankkiminen edesauttaisi parisuhdekumppanin löytämisessä mutta toisaalta en tiedä haluaisinko itse kumppanikseni naista, jonka mielestä -yleistäen- miehen parhaita piirteitä tai asioita mitä mies voi parisuhteeseen saattaisi tuoda tai mahdollsitaa olisi miehen auto(t).

Sinkkumies  

En tainnut sanoa että auto olisi miehen PARAS piirre :) kuulostat autistiselta ja feminiiniseltä sinkkumieheltä joka saattaa olla kirjafiksu mutta jolta puuttuu maskuliinisuutta. Ota vinkki vastaan ja LOPETA MATONA ELÄMINEN