Ahdistaa kaverimies joka ei omista autoa
Kävelee tai pyöräilee. Ei autoa. Ahdistaa. Ei tolleen saa naista
Kommentit (6)
Mun kulta lupas lainata auton jostain, että päästään ajelemaan 😍
Jos laina-autossa panee, pitää putsata penkit.
Autolla ajava mies on lihava. Pyöräilevä mies on hoikka, ja saa siksi paremmin naisia.
Tjaa. - Kiitos huolenpidosta. Saattaa olla, että auton hankkiminen edesauttaisi parisuhdekumppanin löytämisessä mutta toisaalta en tiedä haluaisinko itse kumppanikseni naista, jonka mielestä -yleistäen- miehen parhaita piirteitä tai asioita mitä mies voi parisuhteeseen saattaisi tuoda tai mahdollsitaa olisi miehen auto(t).
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. - Kiitos huolenpidosta. Saattaa olla, että auton hankkiminen edesauttaisi parisuhdekumppanin löytämisessä mutta toisaalta en tiedä haluaisinko itse kumppanikseni naista, jonka mielestä -yleistäen- miehen parhaita piirteitä tai asioita mitä mies voi parisuhteeseen saattaisi tuoda tai mahdollsitaa olisi miehen auto(t).
Sinkkumies
En tainnut sanoa että auto olisi miehen PARAS piirre :) kuulostat autistiselta ja feminiiniseltä sinkkumieheltä joka saattaa olla kirjafiksu mutta jolta puuttuu maskuliinisuutta. Ota vinkki vastaan ja LOPETA MATONA ELÄMINEN
Osta sille auto niin helpottaa.
Mitenhän mä j ouduin vahingossa naimisiin autottoman miehen kanssa, en ollut kuullut tästä säännöstä.