Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ja nuoret soittaa tuntemattomasta numerosta ja etenkin vastaa tuntemattomiin

Vierailija
20.07.2025 |

Lapset ja nuoret soittaa tuntemattomasta numerosta (yksityinen) ja etenkin vastaa niihin. 

Olen huomannut tänä kesänä tyttärestäni (18v.) todella huolestuttavan ilmiön. Hän soittaa tuntemattomasta numerosta, kun on vahingossa jäänyt vaihtamatta numero näkyville, kun minulle esimerkiksi nopeasti jotain soittaa. 

Aluksi selitykset oli jotain, että soitetaan pilapuheluita ja sitten, että kun jotkut kaverit on estänyt, niin jotain ihme kautta pääsee sitten kuitenkin niille soittamaan. 

Mutta nyt tämä on mennyt todella oudoksi, kun itse tajusin alkaa soittamaan tuntemattomasta numerosta, mitä ihmeellisempiin aikoihin.  

Hän vastaa vaikka kymmeneen tuntemattomaan soittooni, mitä päivässä soitan ja joka kerta hän on hiljaa. Selitykset on alkaneet mennä todella oudoiksi. Tänään oli jo sellainen selitys, että joo kuinka hän unenpöpperössä vastasi, että hän odotti, että hänen kaveransa F soittaa ja sitten tunnin päästä ihan sama selitys ja kuuden tunnin päästä ihan sama selitys. Ihmettelin siinä sitten vaan ääneen, että mikä ihme siinä on, ettei tämä F soita sinulle numero näkyvissä, että sinä näet, että hän soittaa, jos sinä niin kovasti hänen soittoa odotat. Ja he ovat siis tosiaan melkein 24/7 yhdessä. 

Kaipaisin tähän nyt todella pikaista apua, jos jotkut ovat huomanneet saman ilmiön, ettei tapahdu oikeasti jotain todella pahaa. 

Jotkut varmaan ymmärtävät, mitä tällä saatan vihjata. 

Olen todella huolissani!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan