Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en teininä uskaltanut tehdä mitään, kesälomilla siskoni ja serkkuni seikkailivat

Vierailija
20.07.2025 |

ja mä pysyin kotona. Olin arka hiirulainen. Kun oltiin sukulaisten kanssa jossain lomakohteessa, siskoni ja serkkuni tutustuivat rannalla/huvipuistossa/hotellin pihalla/leirintäalueella poikiin ja hengasivat niiden kanssa ja mä olin yksin aikuisten kanssa kaikki illat. Luin kirjoja ja katselin tv:tä. Oli koko ajan sellainen tunne että oon epäonnistunut ja menetän nuoruuteen kuuluvia kokemuksia.

Ei musta aikuisenakaan tullut rohkeaa seikkailijaa mutta nyt se ei haittaa. Olitko sinä nuorena hiirulainen vai seikkailija?Millainen susta tuli aikuisena?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen nuoruus ja aikuisuus ja haittaa todella paljon kun menetti nuoruuden ja aikuisuudestakin suurin osa mennyt ohi ja hukkaan kun ei muuttunut rohkeammaksi vaan jäi ujoksi ja araksi. Elämä mennyt ohi ja hukkaan.

Vierailija
2/8 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hiirulainen. Näin vanhana partana voin sanoa, että kannattaa panostaa kokemuksiin. Se on sitä elämää, jota ei enää jälkikäteen saa takaisin. Vaikka olenkin saanut ihan ok elämän, niin kaduttaa silti menetetyt tilaisuudet. Ja tietääkseni sitä sanovat kaikki kuolinvuoteellaan: Kaduttaa kun en tarttunut tilaisuuteen. Siispä, tee niin, vaikka pelottaa. Todennäköisesti et tule katumaan, kävi miten kävi. Annan ohjeeksi, että hanki kokemuksia. Sen ohjeen antaisin myös nuorelle itselleni jos voisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ensin pitää juosta niitä juoksuja ihanien miesten kanssa ja sitten 37-vuotiaana vähän valjumpikin insinööri kelpaa perheen perustamiseen.

Ainakin kunnes "kasvatte erillenne" ja joudutte puolittamaan miehen omaisuuden.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että juoskaa jorpakkoon niine kokemuksinenne.

Vierailija
4/8 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina ollut tuollainen seikkailija, aina jossain touhuamassa jotain. Nyt aikuisena on se ongelma, etten osaa olla tekemättä mitään. 

Vierailija
5/8 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla omi paljo sellaisia hiljaiempia seikkaiöuja. Kävin katsomassa paikkoja, tarkkailin ihmisiä, imin tunnelmia. Mutta en hengannut vieraiden ihmisten kanssa enkä ollut pojistakaan kiinnostunut.

Vierailija
6/8 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/8 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja serkku "seikkailivat" = jakoivat römpsäänsä ympäri ämpäri randomkundeille.

Vierailija
8/8 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että tietää omat rajat. Ja on rehellinen itselleen. Ihmiset on erilaisia ja joidenkin aika on vasta vanhempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi