Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orkku ennen yhdyntää

Vierailija
20.07.2025 |

Arvon daamit. Onko teillä tapana masturboida itsellenne orgasmi ennen yhdyntää?  Pitkäaikainen fb tapasi aina tehdä niin. Usein minun katsellessani. Sanoi että osaa näin nauttia rauhallisemmin yhteisestä kivasta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vaan niin onneton rakastaja ja minuuttimuna, että halusi s varmasti saada.

Vierailija
2/12 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin säätö huolehti minulle orkun ennen panoa ja täytyy kyllä sanoa että yhdyntä oli sitten todella paljon parempaa. 

Ennen häntä en ollut tajunnut moista kaipaavani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meilläkin tehdään noin. Mutta siinä on yksi hiton huono juttu. Puolisin saatua orkkunsa, se ei oikein enää jaksa pitkään paneskella, ku orkku on aina niin raju. Joten useammin nain itse sen orkun molemmille.

Vierailija
4/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri kutsui usein kotiinsa töiden jälkeen. Lähes aina hän oli jo sängyssä vibraattorin kanssa leikkimässä. Sanoi että kiva odotella ja valmistella. Jaksoi kyllä pitkän illan

Vierailija
5/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tapana sormettaa minulle orgasmi ennen yhdyntää niin tsänssit tokalle paremmat siinä panon aikana ja olempahan tyytyväinen jos ei siinä satu saamaan. Jos pitäisi itse sormettaa niin varmaan mielummin masturboisin ihan rauhassa ilman yleisöä... Eikä mua ainakaan orgasmi ennen panoa rauhoita vaan päinvastoin se pano tuntuu yleensäkään miltään eli hyvältä. 

Vierailija
6/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä himokkaana jätkänä tuo oli jokakertainen tapahtuma. Sitä oli niin jatkuvan kovana lukiossa tapahtuneesta käytävänojailusta ja vartalojen pienestä kiehnaamisesta, että oli pakko saada ennen kuin pääsi pillulle. Tytön katsellessa lensi pystystä kullista herkästi iso lasti. Huomasin, että tuo koko tapahtuma kiinnosti ja usein kannustettiin "anna tulla, tuu mulle", se myös paransi kestävyyttä yhdynnässä. Tuossa iässä seisokki ei laskenut orgasmien välillä ollenkaan. Orgasmit olivat niin vahvoja, ihan valtava paine ja puristus sykinnässä.

Vierailija
7/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä himokkaana jätkänä tuo oli jokakertainen tapahtuma. Sitä oli niin jatkuvan kovana lukiossa tapahtuneesta käytävänojailusta ja vartalojen pienestä kiehnaamisesta, että oli pakko saada ennen kuin pääsi pillulle. Tytön katsellessa lensi pystystä kullista herkästi iso lasti. Huomasin, että tuo koko tapahtuma kiinnosti ja usein kannustettiin "anna tulla, tuu mulle", se myös paransi kestävyyttä yhdynnässä. Tuossa iässä seisokki ei laskenut orgasmien välillä ollenkaan. Orgasmit olivat niin vahvoja, ihan valtava paine ja puristus sykinnässä.

Mites sun tyttös orkku?

Vierailija
8/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sun tyttös orkku?

Molemmat olimme nuoria ja herkkiä. Hän kertoi, että usein sai jo siitä vartalojen hinkkaamisesta ja sitten viimeistään työntelystä. Huolehdin aina, että hän sai väh. yhtä monta. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin naisen orgasmi, paitsi kaksi orgasmia.

Vierailija
9/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa mulle. En tee itse kuin vain omaa kivaa pitäessäni.

Kunhan minä olen saanut, tehdään miehen toiveiden mukaisesti.

Vierailija
10/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies nuolee mulle orkun aina ennen yhdyntää

Vierailija
11/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuolen/sormetan aina vaimolle orgasmin ennen yhdyntää.

Vierailija
12/12 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksin, tekee itselleen. Jos on kumppanin kanssa, tekee hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän