Mikä piru siinä on, että pitää niitä rakkeja päästää uimarannalle?!
Vaikka siellä ei olisi ketään, niin se on KIELLETTY. Lukee myös uimarannan kyltissä, missä on säännöt. Koiranomistajat tietävät tämän aivan hyvin, silti aina yleisellä uimarannalla koiran tassunjälkiä ranta täynnä, vaikka samassa kylässä on myös koirille oma uittamispaikka.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
He haluavat sinne
Niin, minustakin olisi kiva viedä oma koira sinne, vaan en vie koska sinne ei saa viedä koiria.
Koirille oli joskus omat uimapaikat.
Vierailija kirjoitti:
On edelleenkin varmaan useimilla paikkakunnilla rantoja, missä koiria on lupa uittaa.
Koirille on ollut ihan ok rantoja aiemmin ja niissä on voinut itsekin uida samalla kun koirakin ui - nykyään on se ongelma, että ihmiset omivat näitä ns koirarantoja ja levittävät sinne piknik vilttejään vaikka se ihmisten ranta olisi poukaman takana, ja kiukkuisesto vaativat niitäkin ihmisten käyttöön kun on niin ihanan rauhallista ilman koiria... Jos meidän koirarannalle käy näin, käytän siellä silti koiraa koska
A) haluan itse uida samalla eikä mikään mutaranta houkuttele
B) ihmiset omivat muutenkin kaiken...
Nyt en tajunnut. Ilmoitit että vaikka rannalla ole ketään, ei koiriakaan saisi uittaa, miten ne koirat sen veden pilaavat, se on aika eri asia, jos ranta on ihan täynnä ihmisiä, lapsia ja aikuisia, sitten ehkä ymmärrän, mutta jos ranta on tyhjä, kyllä sinne yksi koira mahtuu eikä vesi pilaannu kun ei järvikään soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
rakeille suklaata
ja lihapullia, nastoja sisällä
Myös lapsia ei saa päästää kakkimaan veteen. Siitä alkaa monet taudit. Pitää varmistaa että kaikki sujuu kivasti lapselle ja muille.
Kun menen koiran kanssa koirien uimarannalle miksi sinne tuodaan lapsia ? Sama on koirapuistojen kanssa, miksi sinne tuodaan lapsia vaikkei itsellä ole edes koiraa mukana ?
Koira ei virtsaa uimaveteensä.
Ihminen taas.... kuinka usein näette porukan käyvän uimarannalla wc:ssä? Aivan. Lähes kaikki kusevat sinne järveen/mereen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en tajunnut. Ilmoitit että vaikka rannalla ole ketään, ei koiriakaan saisi uittaa, kyllä sinne yksi koira mahtuu eikä vesi pilaannu kun ei järvikään soutamalla kulu.
Järjestyslaki kieltää koirien tuonnin uimarannalle vaikka se olisi kuinka tyhjä.
Kalat paskoo veteen, miten uskallat uida. Me käydään kävelemässä rannalla, koira ei ui koska ei tykkää uida. Ehkä meidän koiran tassunjälkiä. Pestään kyllä koira säännöllisesti suihkussa kotona
Ihmisethän siellä perkele ripuloivat veteen, ei muutama koira sen pahempaa voi tehdä. Ui kylpyammeessasi ahdasmielinen !
https://www.hs.fi/tiede/art-2000008787389.html
Tuosta voi lukea, miksi koiria ei saa viedä uimarannalle.
Siksi niitä rakkeja sinne tuodaan, kun minulla, minulla, minulla on oikeus tehdä juuri miten minua sattuu huvittamaan. Miksi joku voi asettaa sääntöjä koskemaan minua, siis MINUA? Tämä anarkia pitää saada tänne Suomeen ja heti. Minun pitää saada tehdä kaikkea, mikä on minun, minun mieleeni. Säännöt eivät saa koskea minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On edelleenkin varmaan useimilla paikkakunnilla rantoja, missä koiria on lupa uittaa.
Tassun jäljet ei tarkoita että olisi uinut. Sitä voi valella vedella. Eikä ne kuse ja pasko veteen kuten ihmiset. Rantavedet on täynnä suolistobakteereita lämpimällä varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi niitä rakkeja sinne tuodaan, kun minulla, minulla, minulla on oikeus tehdä juuri miten minua sattuu huvittamaan. Miksi joku voi asettaa sääntöjä koskemaan minua, siis MINUA? Tämä anarkia pitää saada tänne Suomeen ja heti. Minun pitää saada tehdä kaikkea, mikä on minun, minun mieleeni. Säännöt eivät saa koskea minua.
Meneehän ne suihkuun ja saunaan täysvaatteissa. Sääntöjä vaan muutetaan että on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakeille suklaata
Sinäpäs kova poju olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakeille suklaata
Syö ne itse.
He haluavat sinne