Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko keskusteluketjujen pilaajia jotenkin estää anonyymilla palstalla?

Vierailija
19.07.2025 |

Täällä on nyt useassa keskusteluketjussa yksi kirjoittaja, joka on ottanut asiakseen pilata keskustelut. En tiedä mikä häntä motivoi tähän, mutta on jotenkin paranoidin oloista toimintaa; kuvittelee että suosittujen ketjujen takana on yksi ja sama henkilö, joka jotenkin häärii jonkun ihmeen koneiston lailla kaikenmaailman VPNnää käyttäen ja tykkäillen omista postauksistaan, esiintyen usealla nimimerkillä, massapostituksestakin höpisee. Hän ei vaan voi jättää ketjuja rauhaan vaan jatkaa tätä samaa urputusta ja jollei kukaan reagoi koettaa jotain toista tapaa. 

Voiko tällaisia henkilöitä jotenkin estää kirjoittamasta anonyymilla palstalla? On niin sääli että hyvät ketjut menevät tämän öyhöttämisen seurauksena pilalle

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstajánkkaaja poistoon.

Vierailija
2/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliseksi.

Vierailija
4/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohita kyseiset viestit. Tai opettele käyttämään uBlock origin ohjelmaa.

Vierailija
5/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli sekavaa settiä. Ei kun poistoon ja bannit päälle.

Vierailija
6/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on kai vapaa. Täytyy perustaa oma keskusteluapalsta varmaan. 

Vierailija
7/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellainen on joka tunkee mukaan ja kirjoittaa aivan satunnaisia asiaan liittymättömiä lauseita. Poimii ne ehkä jostain. Motiivi on hämäräån peitossa. Kiusanteonkaan ei luulisi jatkuvasti motivoivan.

Vierailija
8/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania Ap:lle!!!!! Mode!!!

Vierailija
9/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuka?

Vierailija
10/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nönnönnööö.

Vierailija
11/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvää settiä! Jatkakaa samaan malliin. 👍

Vierailija
12/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut. Esim merkiksi tuo sillin hajusta jankkaaja on rasittava. Pärjään kyllä irl tuollaisten kirjolla olevien tai kehityshäiriöisten kanssa, mutta täällä olisi kiva lukea hyviä keskusteluja. 

Olisi hyvä jos olisi joku foorumi. Johon pääsisi vain testien kautta ja kirjautumalla. Voisin pari kymppiä maksaa kuukaudessa.

Vierailija
13/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin toimii sama kuin pikkulapsiin. Älä anna huomioita niin ei-toivottu käytös loppuu. 

Vierailija
14/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa 

Vierailija
15/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kuka?

Se olen minä, haha....

Vierailija
16/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Poistetaan kaikki ketjut kuten vauvapalstalla.

Vierailija
17/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassuli ei kestä, että on muunlaisia mielipiteitä ja haluaa diktaattorin elein estää muiden sananvapauden

mene

a) töihin

b) uuniin

c) saunan taakse

Vierailija
18/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ajatellut. Esim merkiksi tuo sillin hajusta jankkaaja on rasittava. Pärjään kyllä irl tuollaisten kirjolla olevien tai kehityshäiriöisten kanssa, mutta täällä olisi kiva lukea hyviä keskusteluja. 

Olisi hyvä jos olisi joku foorumi. Johon pääsisi vain testien kautta ja kirjautumalla. Voisin pari kymppiä maksaa kuukaudessa.

Vinkuti vinkuti.

Vierailija
19/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Doris, siellä on minun lisäkseni moni muukin koittanut sanoa sinulle, että lakkaa kirjoittamasta eri hahmojen nimillä ja nimimerkittömänä toisia ihmisiä teeskennellen, lakkaa käyttämästä vpn:ää omien kommenttiesi äänien manipulointiin ja äläkä heittäydy niin suhteettoman aggressiviseksi, kun sinua kritisoidaan siitä mitä teet.

Vaikka olet kirjoittanut, että mielestäsi teet "koukuttavia" pitkiä tarinoita ja hahmosi kehuvat toisiaan oivaltaviksi ja analyyttisiksi, niin se ei tee siitä yhtään sen tolkullisempaa. 

Ota taukoa, mieti riittäisikö sinulle vähempi kuin kolme, tai nyt sen jälkeen kun ylläpito poisti poiminnoista yhden suosituksen, kaksi etusivun ketjua, tai riittäisikö pienempikin määrä huomiota juuri sinulle täällä, jossa on satoja tuhansia muitakin ihmisiä keskustelemassa. 

Vierailija
20/119 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin valmis maksamaan pari kymppiä kuussa siitä, että tulisin tuollaiselle palstalle trollaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi