Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tässä alkaa nyt käyttämään oikeita rintsikoita!

Vierailija
19.07.2025 |

Nyt taisi ikä tulla siihen pisteeseen, että tissit alkavat roikkua. Lasten saamisen jälkeen en ole enää käyttänyt kaarituettuja rintaliivejä, vaan kevyitä ja toppimaisia. Nyt tuntuu, että tarvitsen tukea. Välillä tissit on kipeät työpäivän jälkeen, kun olen kävellyt paljon, ja kun olen ratsastanut hevosella, jolla on lyhyt askel, tuntuu myös epämiellyttävää hyllymistä. Olen ihan ulkona siitä, millaisia tukevampia kaarituettomia liivejä edes on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilurintaliivit, sellaiset toppimaiset on hyvät.

Vierailija
2/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilurintaliivit, sellaiset toppimaiset on hyvät.

Joo, sellaisia mulla onkin ainakin yksi pari tukevampia. Muut rimpuloita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin korona-aikana etätyön myötä braletteihin. Kaarituelliset rintsikat puen enää juhliin, edes toimistolle en jaksa laittaa niitä. 

Vierailija
4/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihdoin korona-aikana etätyön myötä braletteihin. Kaarituelliset rintsikat puen enää juhliin, edes toimistolle en jaksa laittaa niitä. 

Mutta nuokaan eivät varmaan kauheasti tue...?

Ap

Vierailija
5/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut hyviä urheilurintsikoita Lidlistä, uskokaa tai älkää. Lidliä käytän arkikäyttöön, itse urheiluun Shock absorber.

Vierailija
6/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut hyviä urheilurintsikoita Lidlistä, uskokaa tai älkää. Lidliä käytän arkikäyttöön, itse urheiluun Shock absorber.

Käynpä katsomassa Lidlin valikoimaa! Sitten pitäisi vielä löytää liivejä, jotka toimisivat esim. kapeaolkaimisten yläosien kanssa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi