Miten tällä helteellä voi pysyä freesinä treffeillä?
Otsikossa kysymys :D Ei tarvii mitään älyttömän paljoa ees kävellä ni hiki valuu.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta on kuin hikoilen kasvoista. Naama märkänä koko ajan. Sekä paksut hiukset, niin pää on kuuma. Pitäisi laittaa jääpussi päähän. 😅
Hah, joo, mä oon kans viime vuosina huomannut tän saman. En muista aiemmilta vuosilta tätä. Mutta en tiedä vaikuttaako mun aurinkorasva siihen, koska ennen en käyttänyt kasvoille sitä ja silloin pysyi naamakin freesinä :D
Hormonit ainakin vaikuttaa.
Mielenkiintoista. Millä tavalla?
Monellakin tavalla. Esimerkkeinä matala estrogeeni (e-pillerit aiheuttaa tätä myös) tai liika kilpirauhashormoni (kiihdyttää aineenvaihduntaa).
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, se auttaa .
En ole ylipainoinen. BMI 19,0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta on kuin hikoilen kasvoista. Naama märkänä koko ajan. Sekä paksut hiukset, niin pää on kuuma. Pitäisi laittaa jääpussi päähän. 😅
Hah, joo, mä oon kans viime vuosina huomannut tän saman. En muista aiemmilta vuosilta tätä. Mutta en tiedä vaikuttaako mun aurinkorasva siihen, koska ennen en käyttänyt kasvoille sitä ja silloin pysyi naamakin freesinä :D
Hormonit ainakin vaikuttaa.
Mielenkiintoista. Millä tavalla?
Monellakin tavalla. Esimerkkeinä matala estrogeeni (e-pillerit aiheuttaa tätä myös) tai liika kilpirauhashormoni (kiihdyttää aineenvaihduntaa).
Okei, mielenkiintoista tosiaan. En syö e-pillereitä eikä tää ongelma nyt niin paha mun mielestä ole jos kuumalla säällä on joskus kuuma :D
Mä en voi käyttää kasvovoiteita aamuisin näillä helteillä, koska se vain pahentaa hikoamista. Tietääkö joku miksi? Oon aina miettinyt sitä.