Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällä helteellä voi pysyä freesinä treffeillä?

Vierailija
19.07.2025 |

Otsikossa kysymys :D Ei tarvii mitään älyttömän paljoa ees kävellä ni hiki valuu. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kuin hikoilen kasvoista. Naama märkänä koko ajan. Sekä paksut hiukset, niin pää on kuuma.  Pitäisi laittaa jääpussi päähän. 😅

Hah, joo, mä oon kans viime vuosina huomannut tän saman. En muista aiemmilta vuosilta tätä. Mutta en tiedä vaikuttaako mun aurinkorasva siihen, koska ennen en käyttänyt kasvoille sitä ja silloin pysyi naamakin freesinä :D 

Kyllä voiteet vaikuttavat. Mulla myös pukkaa kauhean hien voiteen alta.

Mä en voi käyttää kasvovoiteita aamuisin näillä helteillä, koska se vain pahentaa hikoamista. Tietääkö joku miksi? Oon aina miettinyt sitä.

Vierailija
22/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kuin hikoilen kasvoista. Naama märkänä koko ajan. Sekä paksut hiukset, niin pää on kuuma.  Pitäisi laittaa jääpussi päähän. 😅

Hah, joo, mä oon kans viime vuosina huomannut tän saman. En muista aiemmilta vuosilta tätä. Mutta en tiedä vaikuttaako mun aurinkorasva siihen, koska ennen en käyttänyt kasvoille sitä ja silloin pysyi naamakin freesinä :D 

Hormonit ainakin vaikuttaa.

Mielenkiintoista. Millä tavalla?

Monellakin tavalla. Esimerkkeinä matala estrogeeni (e-pillerit aiheuttaa tätä myös) tai liika kilpirauhashormoni (kiihdyttää aineenvaihduntaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, se auttaa .

En ole ylipainoinen. BMI 19,0.

Vierailija
24/24 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonit ainakin vaikuttaa.

Mielenkiintoista. Millä tavalla?

Monellakin tavalla. Esimerkkeinä matala estrogeeni (e-pillerit aiheuttaa tätä myös) tai liika kilpirauhashormoni (kiihdyttää aineenvaihduntaa).

Okei, mielenkiintoista tosiaan. En syö e-pillereitä eikä tää ongelma nyt niin paha mun mielestä ole jos kuumalla säällä on joskus kuuma :D  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän