Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isorintaisella näyttää hyvältä se elegantti valkoinen paitapusero tungettuna suoriin housuihin -tyyli?

Vierailija
19.07.2025 |

Se ns. yläluokkainen tyyli jossa on silkkinen valkoinen paitapusero jonka helma on housujen sisällä. Housut voivat olla suorat kangashousut tai pellavahousut tai tasaisen väriset suorat farkut. Tuntuu että kaikki esimerkkikuvat mitä netistä löytyy tuosta ajattoman klassisesta tyylistä on pienirintaisilla naisilla.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah mulla on isot rinnat ja iso persaus. Jes. 

Vierailija
62/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rusettikaulus isorintaisella??? Ei todellakaan. Päin vastoin. Paksuinta kohtaa kevennetään, ei korosteta. Eli toppi alle, ja useampi nappi auki, niin sopii ihan hyvin. 

Ainakin tuossa Silvian kuvassa rusettikaulus näyttää kuitenkin tosi hyvältä. Siinä rusetti ei ole rintojen päällä vaan ylempänä. Rennommassa tyylissä toki voi pistää topin alle ja jätt

Myös vesiputouskaulus voi näyttää isorintaisen päällä erittäin hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lantion mallikin vaikuttaa. 

Tämä juuri. Vyötärön tulee olla lantiota kapeampi. Eli vähän sellainen tiimalasimainen. Silloin paitapuserotyyli näyttää hyvältä.

Vierailija
64/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole vielä tähän päivään mennessä keksinyt, millaiset vaatteet ylipäätään näyttäisivät hyvältä huomattavan isorintaisen päällä. Itse ainakin näytän yläosasta tukevalta kaikissa paitsi ihonmyötäisissä vaatteissa, ja ihonmyötäisissä sitten taas näyttää tosi tyrkyltä. Mieluummin teltta kuin tyrkky. Mutta olisihan se kiva joskus keksiä jokin välimuotokin.

Nä taas mieluummin tyrkky kuin teltta.

Vierailija
65/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin siitä kun omasta mielestäni rinnat öiian isot ja hyvin harva juttu toimii ja näyttää tosi hyvältä. Jopa neuleissa näyttää sivulta lihavalta kun rinnat niin isot. 

Kauluspaita kesällä sillei että solmii sen vyötärölle solmuun tai ostaa solmulla olevan paidan, se ikään kuin hoikentaa yleisvaikutelmaa kun vyötärö tulee esiin.

Ottaisin pienet rinnat milloim vain itselle mielummin kuin nämä painavat lollot, joita inhoan. 

Minä taas rakastan isohkoja rintojani ja voisin ottaa isommatkin.

Vierailija
66/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitapusero ei koskaan näytä hyvältä jos on isot rinnat.

Höpö höpö. Riippuu puseron leikkauksesta.

Vierailija
67/69 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet 90s farkut ja niissä sen verran korkea vyötärö, että näyttää hassulta, jos paita ei oo housuissa. Mulla isot tissit ja huomaan, että paita ei millään meinaa pysyä housuissa etenkään, jos joutuu yhtään liikkumaan tai tekemään käsillä mitään. En haluaisi myöskään laittaa isompaa paitaa, koska se vasta korostaisikin yläkropan isompaa kokoa. Body on kiva vaihtoehto, mutta kaikki mun bodyt on aika myötäsiä niin ne kaipaa sitten jotain bleiseriä tai neuletta seuraks. Ei taida toimia tämä tyyli etenkään kesällä allekirjoittaneella.

Vierailija
68/69 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan voi näyttää. Sopusuhtaisen ja hoikan vartalon yllä näyttää kyllä. Sellainen, jota ei dominoi rinnukset, eikä perä.

Vierailija
69/69 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot bosat, nami nami

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme