Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin kehua ihanaa miestäni

Vierailija
19.07.2025 |

Täällä on niin usein tekstejä joissa haukutaan omia kumppaneita, niin ajattelin piristää keskustelua ja kehua miestäni..Hänessä ei oikeastaan ole mitään valitettavaa. 

Tulimme vanhemmiksi kohtuullisen nuorina, mieheni on alusta asti ollut tasa-arvoinen aikuinen taloudessamme. Tämä tarkoittaa myös sitä, että hän on saanut ja osannut tehdä asiat omalla tavallaan.

Hän ei koskaan soita minulle lasten- tai kodinhoitoon liittyvää asiaa kun olen poissa kotoa. Hän hoitaa kivasti suurinpiirtein puolet kodin hommista, teemme osittain eri juttuja, sen mukaan mitä kumpikin osaa ja tykkää tehdä, eli millään mittatikulla emme mittaa kotitöitä. Kiva ettei tarvitse sitä tehdä.

Mieheni on loistava isä, halii ja pussaa lapsia, tekee hyvää ruokaa, korjaa ja rakentaa ihan mitä tahansa. 

Maksamme elämisen aikalailla tasan, mutta mieheni on kuitenkin ihana, jos minulla loppuu rahat, hän siirtää minulle rahaa. Tietysti tekisin samoin.

Hän on myös sielunkumppanini, ystäväni, rakastettuni ja meillä kemiat loksahtaa kohdilleen, vielä 25 vuoden jälkeenkin. 

Hän näkee ystäviään, harrastaa ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Hän ei anna määräillä itseään, tämä on puoli joka on minusta erittäin seksikästä. En voisi elää miehen kanssa joka tekisi kaiken mitä minä määrään "kyllä kulta" Koska olen hyvin vahva nainen, tarvitsen vahvan mieheni.

Hän on henkisesti tasapainoinen, tietääkseni uskollinen (eikä maailma siihen kaatuisi vaikka ei aina olisi ollutkaan), rehellinen ja saa minut nauramaan. 

Ja uskon, että mieheni on niin ihana myös siksi, että annan itseni katsoa häntä positiivisin silmin. Tämäkin on usein valinta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin sama. Paitsi itsellä muutama sivusuhde ollut ja mennyt. Mieheni katsoi läpi sormien. 

Vierailija
2/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla niin sama. Paitsi itsellä muutama sivusuhde ollut ja mennyt. Mieheni katsoi läpi sormien.

Sivusuhteet ei kuulu parisuhteeseen.Se on kahden kauppa.Aivan suotta yrittää normalisoida.Terveeseen liittoon ne ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Itsellä ollut useampiakin sivusuhteita joista mieheni on tietoinen ja hyväksyy ne täysin.

Vierailija
4/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on "täydellinen" kultamuna!

Vierailija
5/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on joskus vähän jotain epäillyt, mutta ohittanut asian tosi hienotunteisesti, ja hyvä niin. Arvostan. Näin pystyimme jatkamaan ilman turhaa draamaa.

Vierailija
6/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on joskus vähän jotain epäillyt, mutta ohittanut asian tosi hienotunteisesti, ja hyvä niin. Arvostan. Näin pystyimme jatkamaan ilman turhaa draamaa.

Minä olen ihan suoraan kertonut hänelle puutteensa, ja hän ymmärtää sen, että tiettyä juttuja häneltä vain en "saa".

Vierailija
7/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kehut palstalla?

Vierailija
9/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä kun mies halii ja pussaa vielä teinejä ja aikuisiakin lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän