Flirttailtiin ja halailtiin työkaverin kanssa baarissa eilen
Miten voin kohdata hänet maanantaina?
Olen siis varattu. Hän on sinkku.
Kommentit (64)
Aika pitkälle päässyt tämä trolli. Mitäs tänään? 😂 Löytyikö rintsikoista jo klamydia?
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälle päässyt tämä trolli. Mitäs tänään? 😂 Löytyikö rintsikoista jo klamydia?
Mikä tässä niin uskomattoman ennenkuulumatonta on?
Vierailija kirjoitti:
Halailu ei vielä kerro mitään. Voit sanoa hänelle maanantaina, että toivottavasti hän ei ymmärtänyt väärin , piditte vaan rennosti hauskaa. Jos hän on fiksu mies , hän ymmärtää sen. Jos taas hän takertuu kiinni, ja alkaa piirtämään, se onkin sitten ikävä asia yhteisellä työpaikalla.
Ei ole normaalia halailla työkavereiden kanssa. Ei tulis mieleenkään vaikka olisin kuinka tuiskeessa. Muutenkin kannattaa viettää vapaa-aika muiden kuin työkavereiden kanssa. Työkaverit töissä ja vapaalla sitten muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Halailu ei vielä kerro mitään. Voit sanoa hänelle maanantaina, että toivottavasti hän ei ymmärtänyt väärin , piditte vaan rennosti hauskaa. Jos hän on fiksu mies , hän ymmärtää sen. Jos taas hän takertuu kiinni, ja alkaa piirtämään, se onkin sitten ikävä asia yhteisellä työpaikalla.
Mies yritti kutsua minua luokseen. Kieltäydyin. Eli kyllä oli jo ymmärtänyt väärin. Lähdin naispuolisen työkaverin kanssa samalla bussilla kun asuu samalla suunnalla. Mies huolehti ja muistutti, että ehdimme ajoissa bussiin ja saattoi meidät pysäkille, kun itse meni tien toiselta puolelta toiseen suuntaan.
Oletteko Turun telakan hitsareita?
M+M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe mitään ongelmaa.
Entäs jos kyseessä on sinun puolisosi?
Ma ei paasta mun vaimot baari ollenkaan, enka muaallekaan ilman miesta valvomasa!
T: Abdul
Pistät sen humalan piikkiin ja käyttäydyt täysin neutraalisti.
Olisitte menneet hänen luokseen yösaunomaan. Eihän kukaan paheksu eikä ihmettele kun miehet lähtevät yhdessä saunomaan.
No saiko ap lopulta työkaverinaisen reikää? Oliko hyvä ykkönen tai kakkonen? Jos ei kumpaakaan, niin ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisitte menneet hänen luokseen yösaunomaan. Eihän kukaan paheksu eikä ihmettele kun miehet lähtevät yhdessä saunomaan.
Vaimo ihmetteli kun jäin kiinni pettämisestä jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Varmaan vieläkin haavi auki, mutta nyt on rehellisesti uudet kuviot ja nykyinen tietää minun olevan bii.
Kiss cam vauhdittaisi Ap:n sinkkuuntumista.
Ihan normaalisti kohtaaminen. Aika pikku juttu ja unohtuu alle viikossa.
Hei, kännissä ja läpällä. Mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ihmetteli kun jäin kiinni pettämisestä jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Varmaan vieläkin haavi auki, mutta nyt on rehellisesti uudet kuviot ja nykyinen tietää minun olevan bii.
Ihmettelee kai sitten jos jää kiinni että on tehty muutakin kuin saunottu. Mutta itse saunaharrastusta miesten kesken ei kukaan ihmettele, tähän minä olen luottanut ja sekä saunonut että "saunonut" kaverin kanssa.
Ap taitaa olla kuitenkin kiinnostunut miehestä...
Miten tissien hieronta pitäisi ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti kutsua minua luokseen. Kieltäydyin. Eli kyllä oli jo ymmärtänyt väärin. Lähdin naispuolisen työkaverin kanssa samalla bussilla kun asuu samalla suunnalla. Mies huolehti ja muistutti, että ehdimme ajoissa bussiin ja saattoi meidät pysäkille, kun itse meni tien toiselta puolelta toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että tuli lähetettyä ristiriitaisia signaaleja. Siksi olen nyt ongelmissa.
Mitä sitten? Miksi pitäisi mitenkään erityisesti 'kohdata"? Tulee mieleen joku "kuolevan potilaan kohtaaminen" -kurssi sh-opinnoista saatana. Menet töihin, teet työsi. Moikkaat jos näet työkaveria. Työpäivän jälkeen menet kaupan kautta kotiin. Toista. Elämä jatkuu.