Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttailtiin ja halailtiin työkaverin kanssa baarissa eilen

Vierailija
19.07.2025 |

Miten voin kohdata hänet maanantaina?

Olen siis varattu. Hän on sinkku.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Miksi pitäisi mitenkään erityisesti 'kohdata"? Tulee mieleen joku "kuolevan potilaan kohtaaminen" -kurssi sh-opinnoista saatana. Menet töihin, teet työsi. Moikkaat jos näet työkaveria. Työpäivän jälkeen menet kaupan kautta kotiin. Toista. Elämä jatkuu.

Vierailija
42/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alanuolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle päässyt tämä trolli. Mitäs tänään? 😂 Löytyikö rintsikoista jo klamydia?

Vierailija
44/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälle päässyt tämä trolli. Mitäs tänään? 😂 Löytyikö rintsikoista jo klamydia?

Mikä tässä niin uskomattoman ennenkuulumatonta on?

Vierailija
45/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailu ei vielä kerro mitään. Voit sanoa hänelle maanantaina, että toivottavasti hän ei ymmärtänyt väärin , piditte vaan rennosti hauskaa. Jos hän on fiksu mies , hän ymmärtää sen. Jos taas hän takertuu kiinni, ja alkaa piirtämään, se onkin sitten ikävä asia yhteisellä työpaikalla.

Ei ole normaalia halailla työkavereiden kanssa. Ei tulis mieleenkään vaikka olisin kuinka tuiskeessa. Muutenkin kannattaa viettää vapaa-aika muiden kuin työkavereiden kanssa. Työkaverit töissä ja vapaalla sitten muut ihmiset. 

Vierailija
46/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailu ei vielä kerro mitään. Voit sanoa hänelle maanantaina, että toivottavasti hän ei ymmärtänyt väärin , piditte vaan rennosti hauskaa. Jos hän on fiksu mies , hän ymmärtää sen. Jos taas hän takertuu kiinni, ja alkaa piirtämään, se onkin sitten ikävä asia yhteisellä työpaikalla.

Mies yritti kutsua minua luokseen. Kieltäydyin. Eli kyllä oli jo ymmärtänyt väärin. Lähdin naispuolisen työkaverin kanssa samalla bussilla kun asuu samalla suunnalla. Mies huolehti ja muistutti, että ehdimme ajoissa bussiin ja saattoi meidät pysäkille, kun itse meni tien toiselta puolelta toiseen suuntaan.

Vierailija
47/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Turun telakan hitsareita?

M+M

Vierailija
48/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään ongelmaa.

Entäs jos kyseessä on sinun puolisosi?

Ma ei paasta mun vaimot baari ollenkaan, enka muaallekaan ilman miesta valvomasa!

T: Abdul

Vierailija
49/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät sen humalan piikkiin ja käyttäydyt täysin neutraalisti.

Vierailija
50/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte menneet hänen luokseen yösaunomaan. Eihän kukaan paheksu eikä ihmettele kun miehet lähtevät yhdessä saunomaan. 

Vierailija
51/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saiko ap lopulta työkaverinaisen reikää? Oliko hyvä ykkönen tai kakkonen? Jos ei kumpaakaan, niin ajanhukkaa.

Vierailija
52/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte menneet hänen luokseen yösaunomaan. Eihän kukaan paheksu eikä ihmettele kun miehet lähtevät yhdessä saunomaan. 

Vaimo ihmetteli kun jäin kiinni pettämisestä jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Varmaan vieläkin haavi auki, mutta nyt on rehellisesti uudet kuviot ja nykyinen tietää minun olevan bii.

Vierailija
53/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss cam vauhdittaisi Ap:n sinkkuuntumista.

Vierailija
54/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kohtaaminen. Aika pikku juttu ja unohtuu alle viikossa.

Vierailija
55/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kännissä ja läpällä. Mitään väliä.

Vierailija
56/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ihmetteli kun jäin kiinni pettämisestä jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Varmaan vieläkin haavi auki, mutta nyt on rehellisesti uudet kuviot ja nykyinen tietää minun olevan bii.

Ihmettelee kai sitten jos jää kiinni että on tehty muutakin kuin saunottu. Mutta itse saunaharrastusta miesten kesken ei kukaan ihmettele, tähän minä olen luottanut ja sekä saunonut että "saunonut" kaverin kanssa. 

Vierailija
57/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla kuitenkin kiinnostunut miehestä...

Vierailija
58/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tissien hieronta pitäisi ymmärtää? 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies yritti kutsua minua luokseen. Kieltäydyin. Eli kyllä oli jo ymmärtänyt väärin. Lähdin naispuolisen työkaverin kanssa samalla bussilla kun asuu samalla suunnalla. Mies huolehti ja muistutti, että ehdimme ajoissa bussiin ja saattoi meidät pysäkille, kun itse meni tien toiselta puolelta toiseen suuntaan.

Vierailija
59/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/64 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että tuli lähetettyä ristiriitaisia signaaleja. Siksi olen nyt ongelmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme