Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut Turussa keskustassa kolme vuotta, mutta en ole käynyt koskaan jokilaivalla tai jokiristeilyllä

Vierailija
18.07.2025 |

En edes tiedä miten ja mistä tuollaiselle risteilylle pääsisi ja minne joutuisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin aikanaan melkein kaksikymmentä vuotta enkä käynyt noilla minäkään. Linnassa taisin käydä kerran, samoin Käsityöläismuseossa. Enemmänhän nuo tuollaiset ovat turistien juttuja. 

Vierailija
2/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö lautta vielä Ruissaloon? Päsee fölilipun hinnalla. Ja takas tietty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Tamperella kohta 40 vuotta enkä ole koskaan käynyt Viikinsaaressa, Särkänniemen huvipuistossa, Hakametsän jäähallissa tai Tampere-Talon tapahtumassa. Tuskin menen Areenallekaan.

Vierailija
4/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Turussa 12 vuotta enkä ole käynyt minäkään. En myöskäään Varissuollla tai Halisissa.

Vierailija
5/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut Porvoossa yli 40 vuotta, enkä ole koskaan käynyt jokiristeilyllä. Ja todella harvoin tulee käytyä vanhassa kaupungissa, nuo on sellaisia turistijuttuja.

Vierailija
6/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö lautta vielä Ruissaloon? Päsee fölilipun hinnalla. Ja takas tietty.

En tiedä miten bussissa edes matkustetaan puhumattakaan että miten bussikortti hankitaan. En omaa edes kirjastokorttia vaikka siellä silloin tällöin vierailen. Pelkään että joku kysyy vielä että millä asioilla! 

Vierailija
7/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin yli 30 vuotta Hämeenlinnassa enkä käynyt koskaan Hämeen linnassa.

Vierailija
8/8 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Helsingissä 10 vuotta enkä koskaan matkustanut raitiovaunulla tai metrolla. En myöskään käynyt koskaan Heurekassa, Korkeasaaressa ja siinä linnassa. Enkä varmaan muissakaan paikoissa joissa turistit käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä