Miksi täällä yleistetään sukupuolen perusteella?
Kaikki miehet. Kaikki naiset. Ei tämä pidä paikkaansa.
Kommentit (9)
Tyhmyys ja rajallinen kokemus elämästä ja ihmisistä internetin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ja rajallinen kokemus elämästä ja ihmisistä internetin ulkopuolella.
Tälle plussaa.
Harvoin kukaan kirjoittaa kaikki miehet tai kaikki naiset. Yleensä kirjoitetaan miehet tai naiset ja siitä kyllä normaaliälyinen ihminen ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin kukaan kirjoittaa kaikki miehet tai kaikki naiset. Yleensä kirjoitetaan miehet tai naiset ja siitä kyllä normaaliälyinen ihminen ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Mitä se sitten tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se nainen/mies joka oli minulle ikävä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on lisätty sana se ja nainen/mies on yksikössä. Miehet ja naiset on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on lisätty sana se ja nainen/mies on yksikössä. Miehet ja naiset on eri asia.
Juu, ei siinä mitään logiikkaa olekaan.
Siksi trolli yleistää että näin se saa todennäköisemmin vihaisia vastauksia eli huomiota.
Kun näette näitä yleistyksiä tai esimerkiksi persutsitä-vihervassarit tätä jne roskaa niin ilmoittakaa asiattomiksi mutta älkää vastatko viestiin tai edes alapeukuttako. Trollit elävät huomiosta ja alapeukkukin on huomiota.
M59+
Koska äänekäs osa kirjoittajista on sosiaalisesti taitamattomia ja henkisesti epäkypsiä.