Ihmiset, jotka ajattelette että oottekoaatellu laajentaa/tapetoida ton seinän/muuttaa kaiken kodissanne on hyvä puheenaihe
Tuntuu yleistyneen, että toisten koteja ja mökkejä arvioidaan sillä silmällä, että mitä niissä on vikana. Vastaan nykyään aina että millon pääset tekemään ja toivottavasti ei maksa sulle liikaa..
Kommentit (15)
Boomerivanhemmat ihmetteli tätä juhannuksen vietossa. Ennen lapset pistettiin vaikka telttaan ja juoksemaan ympäri pihaa, eikä kukaan kysellyt et eiks pitäs hankkia etäoffice ulkorakennus tohon ja sit mites toi palju.
Jengi ei nykyään relaa edes lomalla, kaikki on projektia ja somea.
Paras kun joku vuokralla asuva isotuloinen lapseton, joka ei saa ilman siivoajaa edes tiskejään hoidetuksi tulee keksimään jotain projekteja. Joo, uusittiin juuri katto. Ei siitä kivaa kuvaa saa mut rahat ja energian tälle vuodelle se kyllä jo otti
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan noista sisustusohjelmista, mitä ihmiset katsovat. Minä sanon että tykkään vintagesta enkä aio muuttaa mitään.
Ja jos ei ole itse joutunut remontoimaan mitään niin hämärtyy et ne hommat ei mee ihan ku telkkarissa, tai että sielläkin jengi asuu jossain trailereissa ja eroaa sit ohjelman lopuksi. Kyllä elämä ja lapset ja kokopäivätyö yhdistettynä keskituloisuuteen on semmonen yhdistelmä että siinä saisi käyttää kaiken aikansa projekteihin
Hei tohon semmone kiva lisäsiipi ja coffee corner
Kiva aina kuulla mitä vikaa niissä omissa omistuksissa on. Ihan odotan jo että pääsen kutsumaan toistekin näitä huomaajia.
En ymmärrä miksi muilla on oikeus kommentoida toisten koteja/sisustusta muuten kun hyvällä.
Jos ei ole ku pahaa sanottavaa, voidaan olla hiljaa, sanoi mummovainaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi muilla on oikeus kommentoida toisten koteja/sisustusta muuten kun hyvällä.
Jos ei ole ku pahaa sanottavaa, voidaan olla hiljaa, sanoi mummovainaa.
Täähän ei tavallaan ole mitenkään pahalla, mutta onhan siinä aina kuitenkin mainitsematon puute tai vika katsojan silmässä..
Vierailija kirjoitti:
Kiva aina kuulla mitä vikaa niissä omissa omistuksissa on. Ihan odotan jo että pääsen kutsumaan toistekin näitä huomaajia.
Tämä. Minäpä en kutsu enää.
Ne on ne remonttiohjelmat. Niiden seurauksena nalkutuskin on lisääntynyt räjähdysmäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne remonttiohjelmat. Niiden seurauksena nalkutuskin on lisääntynyt räjähdysmäisesti.
Nalkutus :D ?
Ei ole, apetteja eikä tule. Maalata voi vaikka joka kuukausi mieltymyksensä mukaan
Ja se avokeittiöiden himo 😳 ei, en ole ajatellut kaataa seinää keittiön ja olkkarin välistä. Itse asiassa juuri siksi muutettiin tänne että oli oikea keittiö
Viikonloppu! Kesäjuhlia! Taas suunnataan vierailuille kertomaan kohennusehdotuksia ihan ilmaiseksi 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja se avokeittiöiden himo 😳 ei, en ole ajatellut kaataa seinää keittiön ja olkkarin välistä. Itse asiassa juuri siksi muutettiin tänne että oli oikea keittiö
Samaa ehdoteltu meillekin. Minäpä en tahdo katsella tiskiallasta olohuoneessa ni.
Johtuu varmaan noista sisustusohjelmista, mitä ihmiset katsovat. Minä sanon että tykkään vintagesta enkä aio muuttaa mitään.