Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että polkee 20 km lenkin +30 lämmintä eikä hikoile juuri ollenkaan.

Vierailija
17.07.2025 |

Sit kotona alkaa hikoilu kun on suihkussa käynyt. Juon kyllä vettäkin pari litraa päivässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanvirta viilentää ajaessa, mutta kun pysähtyy niin hiki iskee päälle. Jos on järvi lähellä mene istumaan sinne joksikin aikaa, ei tule sitä jälkihikoilua niin paljon.

Vierailija
2/5 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmanvirta viilentää ajaessa, mutta kun pysähtyy niin hiki iskee päälle. Jos on järvi lähellä mene istumaan sinne joksikin aikaa, ei tule sitä jälkihikoilua niin paljon.

Olen hikoillut paljon enemmän +16 asteen lämmössä. Lähes joka päivä käyn pyörälenkillä ja nyt tuntuu kun on hellettä ettei hikeä irtoo lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankosteus. Itse en pelkää mitään lämpötiloja mutta kosteus tuntuu epämillyttävältä.

Vierailija
4/5 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka? Itse ajoin ihan autoa 10 tuntia, ei ilmastointia autossa, vesipullon korkki vuoti eikä ollut vettä. En viitsinyt pysähtyä vaan ajattelin ajaa suoraan kotiin. Pääsin kotiin, siinä vaiheessa oli kummallinen tärisevä olo. Seuraus: Lämpöhalvaus, oksensin, taju meni jne.

Vierailija
5/5 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon limua ja syön vesimelonia ja juon vettäkin paljon. En usko nestehukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän