Niko Mikael, Niko Joonatan vai Niko Eemeli?
Mimmiina10 :
Otsikossa tulikin jo kysymys, mikä olisi siis paras 2. nimi vaihtoehto meidän poitsulle, joka kastetaan siis 90% varmasti Nikoksi. Toinen nimi hieman hakusessa siis, mutta saa toki vielä ehdotella uusiakin jos tulee jotain hyviä nimiä mieleen MIMMIINA JESSICAn ja SAANA AURORAN veikalle... =)
T. Sari, Mimmiina, Saana ja ' Nikke'
Kommentit (6)
... eli Nikke kävisi minustakin paremmin joukkoon ja olisi pirteä ja vekkuli nimi jo hieman kuluneeseen Nikoon verrattuna.
Ja samat samat nimijärjestykset minullakkin...
Eli Nikke Joonatan tai Niko Eemeli parhaat!
niko joonatan on mun mielestä ehdottomasti paras :)
On ihan vekkuli ja kiva nimi tosiaan, mutta kun on niiiin lempinimimäinen..
Poikaa on siis aika alusta asti kutsuttu Nikeksi. Kaikille kuitenkin vannottu että Nikke ei ole pojan tuleva nimi, joten siksikään emme ehkä enää sitä laittaisi..
Tuntuu tuo Niko nimen yleisyys haittaavan monia?
Itsellä on ollut mielessä myös nimet Miklas ja Jesperi..? Mitäs mielikuvia ne herättää? Miklas olisi näistä kolmesta miehen lemppari, mutta tykkää kuulemma aika yhtä paljon Jesperistä ja erityisesti Nikostakin.
Minun mieleeni nimistä Miklas, Niko ja Jesperi on mieleeni eniten tuo Jesperi. Täytyy varmaan loppupeleissä kysyä 10-vuotiailta isosiskoilta mikä on heidän suosikkinsa! :o)
T. Sari, ' Nikke' 2kk sekä Saana ja Mimmiina 10v
vaikka itse kyllä kallistuisin valitsemaan etunimeksi joko Miklas tai Jesperi.... juuri se Nikon yleisyys miettityttäisi minua, mutta jos ei se sinua häiritse, niin Niko Joonatan on kyllä muuten oikein kelpo nimi!
Itseäni haittaa tosi paljon se, että Niko on niin yleinen nimi. Siksipä ehdotankin Nikanoria.
Myös Miklas on mielestäni tosi kiva nimi ja siksi sille peukut pystyyn! Toiseksi nimeksi laittaisin Nikon kanssa Eemeli ja käy se kyllä hyvin Miklaksenkin kanssa.
Niko Mikael = väliin muodostuu komika
Niko Joonatan = en oikeen pidä väliin muodostuvasta kojoo..
eli paras on Niko Eemeli.
Mutta miksette anna pojalle nimeä Nikke, jos häntä siksi jo kutsutaan? Niko on ollut viime vuosina NIIN suosittu, että Nikke olisi piristävän erilainen... (v. 2003 annettiin eniten Niko-nimeä, ja vielä viime vuonane se oli poikien etunimien sijalla 15. = varmaan joka luokassa koulussa on pari)
Nikke sopisi siskojen, varsinkin epätavallisen persoonallisen Mimmiinan nimeen! :o)
1. Nikke Joonatan
2. Nikke Mikael
Nikke ei sovi Eemelin kanssa, tulee liika e:tä peräjälkeen.