Välikausihaalari, joka oikeasti pitää vettä
Hei,
mikä välikausihaalari pitää oikeasti vettä. Että siinä saisi istua polvillaan vesilätäkössä ja olla ulkona kaatosateessa. Mikään ei taida kestää mahallaan rojottamista, kun vetoketju vuotaa, sen ymmärrän, mutta perusleikit vesilätäkössä saisi mielestäni kestää. Perusleikit tarkoittavat meillä sitä, että poika istuu siellä vesilätäkössä. Olen lukenut useamman kerran, että Jonathan on yhtä hyvä kuin Reimatec, mutta eihän se Jonathan mitään vettä pidä. Tarkoittaako tämä, että ei pidä Reimateckään?
Kehukaa ja haukkukaa, ettei tarvitsisi koko merkkivalikoimaa testata.
Kommentit (11)
Se on ihan oikeasti kyllä hyvä ja pitää veden.
Ticket to heavenia kehutaan... omia kokemuksia ei ole.
Meillä on käytetty Travallen Remuja, niissäkään ei ole tuota lahkeen sisäsaumaa. Erittäin tyytyväinen olen ollut. Reimatecista kokemusta vain talvihaalarista, joten ihan lätäkkökelikokemusta siitä ei ole.
Meillä on sellainen haalari, jossa ei ole sisäsaumaa lahkeissa, mutta silti on pojalla polvet märät ja haarus. Saumatkin siinä haalarissa pitäisi olla teipattu, mutta niin vaan haarasauma vuotaa. Tai sitten vuotaa se kangas. Kangasta minä itse asiassa epäilen, kun ei siinä polven kohdalla ole saumaa mikä vuotaisi.
Tosin tyttö ei harrasta pitkään latakössä istuskelua, mutta konttailee kyllä niiden yli ja nuohoaa märässä lumessa. Kangas on myös tosi kestävää sepelissä rymyämistä ajatellen.
kyllä kosteussuojatun kankaan sekä teipattujen saumojen pitäisi kestää kohtuudella vettä - ei nyt tietenkään tuntikausien lätäköissä istumista, mutta normaalit vesileikit. Sinuna reklamoisin haalarin valmistajalle.
nöttönen:
Meillä on sellainen haalari, jossa ei ole sisäsaumaa lahkeissa, mutta silti on pojalla polvet märät ja haarus. Saumatkin siinä haalarissa pitäisi olla teipattu, mutta niin vaan haarasauma vuotaa. Tai sitten vuotaa se kangas. Kangasta minä itse asiassa epäilen, kun ei siinä polven kohdalla ole saumaa mikä vuotaisi.
tai sitten on pukujen taso laskenut. Meillä ed. Jonathan-ostos syksyllä 2005 housut, sitä ennen useita pukuja. Nyt nuo puvut jo toisella käyttäjällä ja hyvin ovat pitäneet myös vettä. Samoin Remu, Reimatec, Lenne ja Ticket. Noista petyin Remuun, joka aikoinaan oli kalliimpi kuin J., mutta kului nopeammin pinnasta huonon näköiseksi. Ja Reimateciin, kun ei ollut sen kummempi kuin mikään halvempikaan puku.
meillä taas on muutama Remu (uusia ja perittyjä), joiden pinta on edelleen yhtä siisti kuin uutena ;o) Mutta tässä meidän uusimmassa Remussa on teipattu vain alaosan saumat.
Oletteko ostaneet Remut Cittarista, vai jostain muualta? Mä olen vähän miettinyt, että olisko ne Cittarin versiot jotain B-luokkaa. Meillä oli sellaiset ja kuluivat hävyttömän näköisiksi todella vähäisellä käytöllä. Ja ihmettelen minäkin, miksi niitä jotkut kehuu.
Sitten AP:lle. Mä olen ainakin huomannut, että jos lapsi istuu lätäkössä, niin lahkeet hörppää (myös kurahousut r-tecin päällä) vettä. Sitten kosteus lähtee nousemaan lahkeen sisäpuolella vuorikankaaseen ja nimenomaan sivusauman kohdalla. Näyttää juurikin siltä, että sauma falskaisi, mutta kosteus näkyy alas asti sinne uitettuun lahkeeseen...
Polvien kastumisesta en osaa muuta sanoa, että olisko haalarissa kulumaa polvien kohdalla? Ne edellä mainitut Remut päästää kosteuden kuluneiden polvien kohdalla.
on sekä muualta ostettu että Citymarketin Remu. Vielä ei ole löytynyt valittamista tuosta uudesta Cittarin Remustakaan.
Poika on istunut ja maannut lätäköissä,kuivana on pysynyt.
jonka alaosassa ei ole sisäsaumoja, joista vesi pääsisi läpi. Mutta eikös Jonathanillakin ole sellainen haalari, josta tuo " kriittinen" sauma puuttuu? Korjatkaa jos olen väärässä!