Eräs seurustelunainen teki ruoaksi aina nakkeja ja ranskalaisia!
Ihan älykäs ja kaunis lääkäriopiskelija. Jätin hänet. Naisen pitää osata kokata muutakin. Vuosia myöhemmin tapasin hänet ja miehensä, kutsuivat kylään. Arvaa mitä oli tarjolla? Nakkeja ja ranskalaisia! Jo nauratti. Itse työttömänä pummina teen sentään aina fetasalaatin ja itse kastikkeen ja intialaista yms safkaa ja jääkaappi on täynnä eri chili kastikkeita hababeroa limeä valkosipulia yms
Kommentit (22)
Toinen yhtä paha on 70 luvun kommunistiruoka. Perunat ja sianliha ruskeakastike.
E ntäpä saisinko tarjota nakkikeittoa?
Se ajattelin että sä tykkäät niistä.
Ehkä hän ajatteli ja ajattelee että nakit ja ranskalaiset ovat sinulle/tasollesi sopivaa ruokaa.
Minä en jättäisi älykästä ja mukavaa naista ruoanlaittotaitojen puutteen takia. Varsinkin jos itse osaan ja viitsin tehdä ns kunnon ruokaa. En minä talouskonetta itselleni hae.
Ettäkö ex kutsui extempore kotiinsa käymään? Kun oli uusi mies mukana?
😄
Entäpä maksalaatikkoa ja verilettuja?
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö ex kutsui extempore kotiinsa käymään? Kun oli uusi mies mukana?
😄
Kyllä. Olimme kaikki tuttuja ja ystäviä 10 vuotta. Usko yhdisti
Vierailija kirjoitti:
Olivatko lihavia?
Ei ollenkaan
Suomalaiset naiset ei ylipääns osaa kokata, paitsi äitini osasi ja siirsi taidon minuun.
Ap
Eksä kylään uuden kumppanin luo? Pari kertaa on ollut myrkyllisiä satunnaisia kohtaamisia. No lastenjuhlat ovat eri asia, heitä varten käyttäydytään. Mistä puhutaan? Jotain tuhat kertaa on rakasteltu ja nautittu joka hetkestä? Pari viimeistä kuukautta meni huonosti. Sitten sinä ilmaannuit jostain.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ei ylipääns osaa kokata, paitsi äitini osasi ja siirsi taidon minuun.
Ap
Sinä se olet sitten melkoinen aarre kaikinpuolin, onnekas se nainen joka sinut vihdoin omakseen saa.
Väistit luodin. Ajattele mitä paskaa lapsesi olisivat joutuneet syömään jos olisit mennyt lisääntymään tuollaisen kanssa.
Ja mausteeksi vielä sinappi ja ketsuppi
Tapasin kerran naisen joka ei ollut koskaan syönynnä sushia. Pakit heti
Syömishäiriö