Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat noin 70-vuotiaat papparaiset selittää seksifantasioitaan paljon nuoremmille naisille, joita eivät kuitenkaan voi saada?

Vierailija
16.07.2025 |

Kokemusta on. Eivät tosin vanhoiksi elä. Ikään kuin viimeisinä vuosina vielä yrittävät pitää nuoruudesta kiinni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä papparaiset asuvat sun päässä?

Vierailija
2/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mulle yks papparainen osti kaikenlaisia lahjoja ja toivoi pääsevänsä sänkyyn. En mennyt. Mies kuoli 71-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä papparaiset asuvat sun päässä?

Mutta eihän suomalaiset miehet näin käyttäydy Joo eipä

Vierailija
4/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tällaiseen. Missäpäin Suomea näin tapahtuu? 

Vierailija
5/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin kolmen kympin tietämillä, niin ainakin 3-4 viiskymppistä mummelia yritti pokailla niin kyllähän kyseessä on ollut jo vuosia oikea epidemia seksuaali saalistaja mummeleista. Miten me saadaan nuo yli 30 vuotta täyttäneet naiset aisoihin? Tää on menossa nyt ihan sairaaksi ja ällöttävän pervoksi.

Vierailija
6/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt ihan samaa. Todella ällöttävää ja kuvottavaa toimintaa. Jättäis v..... nuoremmat rauhaan ja iskisi oman ikäisiä naisia !!!!

Vierailija
7/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tämmöistä tämä yliseksualisoitunut maailma joskus on. Pitää yrittää olla armollinen ja suvaitsevainen muita kohtaan.

Vierailija
8/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt ihan samaa. Todella ällöttävää ja kuvottavaa toimintaa. Jättäis v..... nuoremmat rauhaan ja iskisi oman ikäisiä naisia !!!!

Mutta kun oman ikäiset naiset..no näyttää miltä näyttää, eivätkä halua enää edes seksiä. Ja sinustakin tulee 7-kymppinen. Pidätkö silloin sitten 7-kymppisistä miehistä noin ulkoisesti? Nyt ne ovat ällöttäviä, mutta myöhemmin sitten komeita? 

Vierailija
9/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin eivät voi saada ?

Pelkästä rakkaudestakin Hjalliksella on aina uusi nuori nainen kainalissa. Ja Dannyllä. Tyhjätaskut vanhat miehet ovat tietysti asia erikseen.

Vierailija
10/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun oman ikäiset naiset..no näyttää miltä näyttää, eivätkä halua enää edes seksiä. Ja sinustakin tulee 7-kymppinen. Pidätkö silloin sitten 7-kymppisistä miehistä noin ulkoisesti? Nyt ne ovat ällöttäviä, mutta myöhemmin sitten komeita? 

Eri, mutta pidän joitain 60-vuotiaita ainakin ihan komeina, tykkään muutenkin vähän itseäni vanhemmista miehistä. Oma mies kuusi vuotta vanhempi eli nyt kohta 40 kun itse 34. 

Sen sijaan pervopapoista en pidä :) 

Tämän hetken vonkaaja -ja häirikkömiehet alá kesken normaalin keskustelun " pakko kysyä.. 🙈🙊 mitäs päällä nyt... Millaiset karvat? Onko märkää 😳😅" ovat tulevaisuuden pervopapat. Tuskin haluan niitä sitten seittenkymppisenä yhtään enemmän kuin nyt. Oma mies sen sijaan on varmasti silloinkin rakas jos toivottavasti sinne asti eletään ja yhdessä pysytään<3

Hän suhtautuu ainakin juuri nyt tuonikäisenäkin vanhoihin naisiin, esimerkiksi meidän kummankin sukulaisiin, todella ymmärtäväisesti ja arvostavasti, mikä on hyvä merkki. 

Vierailija
11/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole törmännyt tällaiseen. Missäpäin Suomea näin tapahtuu? 

Ympäri Suomea, joka paikkakunnalla. Ehkä et itse ole sopivan ikäinen tai edes nainen.

Vierailija
12/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämmöistä tämä yliseksualisoitunut maailma joskus on. Pitää yrittää olla armollinen ja suvaitsevainen muita kohtaan.

Kyllä käytöstavat pitää olla vielä tuossakin iässä. 

Vierailija
13/13 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Hjallikselta, se saattaa tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän