Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero
Kommentit (1755)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Henkola voisi osua. On kai joku toimitusjohtaja niiin tarpeeksi rahaa?
On kuulemma rahamies, mutta onko vapaa?
Hieman olen kyllä ihmetellyt Jannin ja jollen menoa, ei puhuta lapsettomuudesta ja molemmat uppoutuvat harrastuksiinsa melko lailla...
Minä en ihmettele koska se on tasan heidän elämää missä juuri sitä meininkiä mitä itse päättävät. Hienoa että toteuttavat itsejään !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralli pilasi tuon suhteen. Jannilla oli radio, koiralle koti, syke ym keikkaa. Sitten tuli ralli takaoven kautta ja hänen kauan haaveksima radioura jäi. Janni teki Suomen suosituinta aamuradioo, oli haaveillut radiosta ja kaikki sujui upeasti. Janni oli myös tosi mahtava siellä radiossa. Sitten tuli se ralli ja njääh radioura jäikin. Ralli imaisi niin mukaansa että siihen pitää panostaa kaikkensa nyt eikä jollelle tehty lupaus mukulasta 5v häiden jälkeen enää sovikaan joten jolle saa jäädä.
Mitenhän tuo jolle jaksaa kun rakasti jannia tosi paljon, oli uusi talo ja tulevaisuus pedattu. Janni vetää maton jalkojen alta. Nyt sitten läheinen serkku kuoli yhtäkkiä. Voi voi
Jolle suunnittelee yksin purjehdusta. Sponsorit, joko lie hankittu. Mitä ikinä kuuluukin siihen. Janni viilettää kartturina. Visiot ei ko
v2026 ei olisi saanut somettaa mikäli ymmärsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
janni liian iäkäs dannyllr
Totta! Helmi oli teinityttö kun tutustuivat Dannyn kanssa. Taitaa olla jo 23v nuori nainen. Ei enää varmasti jaksa Dannyä kiinnostaa.
saattaa danny jo katsella nuorempaa
Niinhän Jollen harmaa vanha isäukkokin kuppelehtii nuoren naisen kanssa lähellä naapurissa. Eiköhän poikia hävetä?
..... siinä varmaan kysymyksessä syvä rakkaus... 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jannni jonkun räppärin sängynlämmittäjä? Tuli siitä fameksi?
Ei ole ollut, sekoitat johonkin muuhun.
No kerro sit mistä tullut Seiskan julkuksi?
Mitä tarkoitat Seiskan julkulta? Janni Hussi on ollut julkisuudessa mm.juontamiensa ohjelmien takia, sitä ennen fittnes-urheilijana. Veti 10v sitten jumppatuokiota aamuisin telkkarissa, oli kahdellakin radiokanavalla juontajana, näytteli syke-sarjassa ja yhdessä elokuvassakin, koti koiralle ohjelmassa ollut mukana kauan jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralli pilasi tuon suhteen. Jannilla oli radio, koiralle koti, syke ym keikkaa. Sitten tuli ralli takaoven kautta ja hänen kauan haaveksima radioura jäi. Janni teki Suomen suosituinta aamuradioo, oli haaveillut radiosta ja kaikki sujui upeasti. Janni oli myös tosi mahtava siellä radiossa. Sitten tuli se ralli ja njääh radioura jäikin. Ralli imaisi niin mukaansa että siihen pitää panostaa kaikkensa nyt eikä jollelle tehty lupaus mukulasta 5v häiden jälkeen enää sovikaan joten jolle saa jäädä.
Mitenhän tuo jolle jaksaa kun rakasti jannia tosi paljon, oli uusi talo ja tulevaisuus pedattu. Janni vetää maton jalkojen alta. Nyt sitten läheinen serkku kuoli yhtäkkiä. Voi voi
Jolle suunnittelee yksin purjehdusta. Sponsorit, joko lie hankittu. Mitä ikinä kuuluukin siihen. Janni viilettää kartturina. Visiot ei ko
kyllä ne sponsorit pitää hankkia muualta, maksaa paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Joelin purjehdus. Janni jäi yksin Suomeen..
Janni oli lähtenyt Suomesta rallin perään jo kauan ennen kuin Jo
Kaipa siihen on Jollen suostumus koska Janni antoi suostumuksen Jollen purjehdukselle. Ehkä Janni tiesi jo mitä haluaa aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman olen kyllä ihmetellyt Jannin ja jollen menoa, ei puhuta lapsettomuudesta ja molemmat uppoutuvat harrastuksiinsa melko lailla...
Minä en ihmettele koska se on tasan heidän elämää missä juuri sitä meininkiä mitä itse päättävät. Hienoa että toteuttavat itsejään !!!!!
Hienoa Janni! Et alkanut pikkurouvaksi ja sitä perinteistä....
Janni Hussi on näitä ulkonäöllään pärjääviä naisia. Ilman sitä istuisi jossain Alepan kassalla ja tekisi jotain pikkukeikkoja vaikka taustatanssijana.
Ei kunnon koulutusta, mutta onnistui ulkonäöllään pääsemään piireihin ja nappaamaan Harkimon, jonka nyt sitten heittää pois, kun ei enää tarvitse.
Enkä ole kateellinen, jokainen pelaa niillä korteilla, jotka on saanut.
Joelia tulee sääli, aika paljon on murhetta saanut osakseen lyhyessä ajassa, vajaassa vuodessa kolmet hautajaiset ja yksi avioero ja julkisuus riesana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansuo ja pääomatuloja v 2023. 468 00 sikäli sopiva
Nolla perästä puuttui
Ennen Jollea Instassa yhteistyö kuvioita. Jannilla liikunta- alan koulutus ja Jollella ei ammattitutkintoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V . 2022 ei vapaa ja 2 koiraa
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi on näitä ulkonäöllään pärjääviä naisia. Ilman sitä istuisi jossain Alepan kassalla ja tekisi jotain pikkukeikkoja vaikka taustatanssijana.
Ei kunnon koulutusta, mutta onnistui ulkonäöllään pääsemään piireihin ja nappaamaan Harkimon, jonka nyt sitten heittää pois, kun ei enää tarvitse.
Enkä ole kateellinen, jokainen pelaa niillä korteilla, jotka on saanut.
Joelia tulee sääli, aika paljon on murhetta saanut osakseen lyhyessä ajassa, vajaassa vuodessa kolmet hautajaiset ja yksi avioero ja julkisuus riesana.
Word! Vaikka Jolle ei ole ahkerin eikä älykkäin, hän vaikuttaa kuitenkin suht hyväsydämiseltä ja symppikseltä joka tosiaan toivoi lapsia. Nyt paljon surua, enemmän just sympatiat hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 v
Herra numero 47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
47 v
Herra numero 47
Tiedossa 2 poikaystävää Vaan ollut,
Mihin väliin Jolle olisi lapsen hankkinut kun lähtee purjehtimaan. ? Eikä niitä lapsia niin van hankita, saadaan jos saadaan. Janni toteuttaa itseään ja kustantaa oman elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V . 2022 ei vapaa ja 2 koiraa
Nyt on eronnut vaimostaan. Epäilen vaan, että ei silti ole vapaa, oliskohan eron syynä ollut toinen nainen Tuskin Janni kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat Seiskan julkulta? Janni Hussi on ollut julkisuudessa mm.juontamiensa ohjelmien takia, sitä ennen fittnes-urheilijana. Veti 10v sitten jumppatuokiota aamuisin telkkarissa, oli kahdellakin radiokanavalla juontajana, näytteli syke-sarjassa ja yhdessä elokuvassakin, koti koiralle ohjelmassa ollut mukana kauan jne
Kun alkaa heilastella Harkimon kanssa, päätyy seiskajulkkikseksi.
Ansuo ja pääomatuloja v 2023. 468 00 sikäli sopiva