Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janni Hussi ja Joel Harkimo: Ero

Kommentit (1756)

Vierailija
701/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tehty ihan tutkimuksia, että julkkikseksi ei ole helppo päästä, vaikka kuinka tyrkyttäisi itseään. Jos ei ole kiinnostava persoona niin julkista uraa ei julkisuudenhenkilönä saa. Minä kyllä arvostan Jannia, että on luonut tuon uran itselleen, ollut ihan tavallinen ihminen, kun on alunperin julkisuuteen tullut.

Totta, kun miettii kultamekko-Iidaa, niin tosi vaikeaa tulla julkikseksi 😄!

Iida tulee pysymään julkisuudessa aina, kun on Archien lapsen äiti.

Vierailija
702/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyytyväinen tisseihini, jotka vasta kahden lapsen jälkeen saivat pyöreyttä ja pehmeyttä. Ennen yks ex haukkui laudaksi, ravintolassa, muiden kuullen. Mutta se olikin jääkiekkoilija, joten ei voi vaatia älliä.

Miksi kukaan ei haukkunut sitä miestä, että tuollaisen lautarinnan on valinnut naisystäväkseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten täällä dissataan Jannia, kun itse taas olen kokenut hänet useimpia muita julkisuuden henkilöitä fiksumpana ja varsinkin aidompana, teeskentemättömämpänä. Tosin en kyllä seuraa näitä julkkisasioita lainkaan, luenkin vain otsikot...Joskus avasin telkkarin (sitäkin teen harvoin) ja siellä oli joku koiraohjelma,  missä Janni oli. Hänen äänensä oli minusta myös kaunis ja miellyttävä.

Mutta mimmi, joka pärjää rallissa kartanlukijana ei kyllä ole mikään turhis.

No, moni av-mamma on katkera kauniista ja hyväkroppaisesta Jannista, joka on vielä menestynyt.

Hän on varmaan menestynyt suurelta osin juuri siksi, että on kaunis ja hyväkroppainen, joita ilman tuskin olisi päätynyt NHL- ja Harkimo-puolisoksi, mutta on hänen täytynyt varmasti myös treenata, jos on bikinifitnessissä kuulemma pärjännyt, ja se auttaa ulkonäköä ajatellenkin paljon. 

Vierailija
704/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä väitellään joidenkin erosta? Ihan normaalia, että ihmiset eroaa. Eikä se tarkoita, että kummassakaan olisi mitään vikaa, eivät vaan sopineet toisilleen.

Vierailija
705/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin riskialtis merenkäynti ja Harkimon suuren suuri henkivakuutus varmaan ainoa syy miksi ei olla erottu jo paljon aiemmin! 

Vierailija
706/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten täällä dissataan Jannia, kun itse taas olen kokenut hänet useimpia muita julkisuuden henkilöitä fiksumpana ja varsinkin aidompana, teeskentemättömämpänä. Tosin en kyllä seuraa näitä julkkisasioita lainkaan, luenkin vain otsikot...Joskus avasin telkkarin (sitäkin teen harvoin) ja siellä oli joku koiraohjelma,  missä Janni oli. Hänen äänensä oli minusta myös kaunis ja miellyttävä.

Mutta mimmi, joka pärjää rallissa kartanlukijana ei kyllä ole mikään turhis.

No, moni av-mamma on katkera kauniista ja hyväkroppaisesta Jannista, joka on vielä menestynyt.

Oon tyytyväinen tisseihini, jotka vasta kahden lapsen jälkeen saivat pyöreyttä ja pehmeyttä. Ennen yks ex haukkui laudaksi, ravintolassa, muiden kuullen. Mutta se olikin jääkiekkoilija, joten ei voi vaat

Mutta ei sinullakaan sitä älliä ollut, kun SINÄ otit jääkiekkoilijan 😆

Vierailija
707/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaisiko kukaan joitakin vuoden keppi ja kivi bikinifitnesskisoja, jos ei olisi tunnettuutta miljoonärijulkkismiesten av(i)ovaimona?

Kautta aikojen ja edelleenkin naiset määritellään aina miehen kautta. Olet jonkun miehen tytär. jonkun miehen vaimo jne. Omana itsenään eivät ole mitään.

Mä kyllä muistan sen lehtijutun, jossa joku mulle tuntematon lätkän lätkijä oli pettänyt Jannia ja ihmettelin, että minkä takia Janni oli ottanut itselleen tollasen nobodyn, joka on vielä mulkku ja pettäjä, eli tuossa vaiheessa Janni oli mulle paljon tutumpi kuin tuo jääkiekkoilija ja itse asiassa en vieläkään muista sen jääkiekkoilijan nimeä, saati että tietäisin sen saavutuksista yhtään mitään. Jannin urasta sen sijaan tiedän kaiken. 

Tämä kertoo vain siitä, ette sinä seuraa lätkää. Mutta kai sinäkin ymmärrät, että ihan joka ikinen suomalainen NHL pelaaja on suurempi stara kuin jonkun Jutta Larmin bikinikisan voittaja? Ihan kaikilla mittakaavoilla. Ei vaikka sinä sen bikinikisa voittajan olisit tuntenut synnytyslaitokselta lähtien. 

Vierailija
708/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos näkisit hänet siivoamassa rappukäytävää tuskin olisit samaa mieltä. On se vaan kumma kuinka raha ja julkisuus saa ulkonäönkin muuttumaan"

Sori, mutta pidän hänen ulkonäöstään ja toisekseen Iholla-sarjan perusteella hänellä on myös miellyttävä luonne. En ole koskaan pitänyt Joelia rahamiehenä. Eihän se edes juuri tienaa mitään. Isällä saattaa olla rahaa mutta ei pojalla itsellään. Sen purjehduksenkin sponsorit rahoittavat eikä Joel itse. 

En ota kantaa, mutta eikös Jolle kuitenkin elä rahamiehen elämää jo nyt, maksoipa viulut sitten välillä sponsori, faija tai joku muu?

Vierailija
709/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos näkisit hänet siivoamassa rappukäytävää tuskin olisit samaa mieltä. On se vaan kumma kuinka raha ja julkisuus saa ulkonäönkin muuttumaan"

Sori, mutta pidän hänen ulkonäöstään ja toisekseen Iholla-sarjan perusteella hänellä on myös miellyttävä luonne. En ole koskaan pitänyt Joelia rahamiehenä. Eihän se edes juuri tienaa mitään. Isällä saattaa olla rahaa mutta ei pojalla itsellään. Sen purjehduksenkin sponsorit rahoittavat eikä Joel itse. 

En ota kantaa, mutta eikös Jolle kuitenkin elä rahamiehen elämää jo nyt, maksoipa viulut sitten välillä sponsori, faija tai joku muu?

*En ota kantaa tuohon nyt muuten

Vierailija
710/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia olla haluamatta lapsia. Kyllä mäkin miehen roolissa saattaisin haluta lapsia.

Vierailija
711/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jann on kyllä napannut varakkaat miehet:ensin Nhl-jääkiekkoilija ja sitten Joel H.

On ainakin aivan varmasti apua näistä julkkismiehistään saanut uralleen.

Vierailija
712/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jann on kyllä napannut varakkaat miehet:ensin Nhl-jääkiekkoilija ja sitten Joel H.

Noiden miesten kanssa tuskin rahapula uhkaa, ja julkisuutta tulee, varsinkin jos vielä itse sitä haluaa.

Vierailija
713/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis sai areenan myynnistä jotain satoja miljoonia ja Jokerien myynnistä ties kuinka paljon. Eli rahaa on, ihan pojillekin.

Vierailija
714/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästäkin piti valehdella? Tyylikkäämpää olisi ollut olla hiljaa kun kohu oli ja odottaa vaan kohun ohi.

Mutta ei. Hirveellä uholla kauhee vakuuttelu päällä että suhde voi hyvin. 

Todella noloa!

Vierailija
715/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku ja Janni olisi kyllä täydellinen match. Eikä lehtijutut loppuisi ikinä.

Vierailija
716/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normia olla haluamatta lapsia. Kyllä mäkin miehen roolissa saattaisin haluta lapsia.

Millaista on elää pelkurin elämää?

Vierailija
717/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä väitellään joidenkin erosta? Ihan normaalia, että ihmiset eroaa. Eikä se tarkoita, että kummassakaan olisi mitään vikaa, eivät vaan sopineet toisilleen.

Sitä minäkin ihmettelen. Minä mies erottiin 6 vuoden jälkeen kun kummallakin oli niin paljon eri harrastuksia ym. Eikä siinä sen kummempaa syytä ollut.  Ei avioliitto ole niin että unohtaa itseensä toisen takia. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
718/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tais olla niin että Jolle nappas Jannin😊

Vierailija
719/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin riskialtis merenkäynti ja Harkimon suuren suuri henkivakuutus varmaan ainoa syy miksi ei olla erottu jo paljon aiemmin! 

Vain sinun mielestä moukka.

Vierailija
720/1756 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Janni on rasittava persoona. Ylienerginen adhd. Ei yhtään naisellinen ulkomuodoltaan eikä muutenkaan. Huono valinta rikkaalta ja komealta Joelilta. Hyvä, et eroavat.

Joel komea?

Vino nokka, leukaa ei ollenkaan, silmät liian lähekkäin.   Pitää leukapartaa kun sitä leukaa ei ole senkoommin kun isällään. 😂😂😂

Siksi ne eivät voi pelata lätkää kun kypärän  remmi ei pysy leuan alla 🤭🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän