Miksi saksalaiset ovat niin ylitarkkoja kaikessa elämässä?
siskon mies on saksalainen ja siskokin on kauheen ylitarkka siivouksessa ja koko elämässä, jatkuva kontrollointi kaikessa, yhtään pökyhiukkasta tai hämähäkkiä ei saa olla talossa, on oltava joka paikka siistiä. 1980 -.luvulla naureskeltiin sillä, että saksalaiset vohkivat Ruotsin laivalla jopa kaikki ruokailuvälineet, veitset ja haarukat
jonkinlainen kansantauti täytyy ollla kyseessä, koko kansahan sairastui natsismiin aikoinaan, ylitarkkaan kontrollointiin ja juutalais vi haan. miksi? martin luther oli juutalais vi haaja ja vaikka uskoi pääseensä uskon kautta Jeesukseen irrti juuri lakihenkisyydestä ja katolisuudesta, hän itse kantoi samaa esi isiensä perintöä, lapsikastetta ja v ihaa juu talaisia kohtaan
lakihenki on kontrolli ja se on demonista paskaa shittiä se
Kommentit (15)
Autistinen tarkkuus vai insinöörimäinen tarkkuus? Oon samaa mieltä ettei yhtään hämähäkkiä saa olla talossa.
Ap taitaa olla juutalainen patologisesta saksalaisvihastaan päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Autistinen tarkkuus vai insinöörimäinen tarkkuus? Oon samaa mieltä ettei yhtään hämähäkkiä saa olla talossa.
Hämähäkki on hyötyeläin, joka syö kaikkia paskakärpäsiä, jotka levittävät tauteja.
Fanaattinen kansa, joka loi myös vihreän puolueen.
Eron parempaan huomaa aina, kun esim. juna ylittää Ranskan ja Saksan välisen rajan siirtyen Saksan puolelle. MInulle se sopii. Tuntuu kotoisammalta se, että on hyvä järjestys.
Vierailija kirjoitti:
Eron parempaan huomaa aina, kun esim. juna ylittää Ranskan ja Saksan välisen rajan siirtyen Saksan puolelle. MInulle se sopii. Tuntuu kotoisammalta se, että on hyvä järjestys.
Erikoisesti valittu esimerkki. Saksan rautatiet ovat nykyään yleinen vitsin aihe, kun junat eivät ikinä pysy aikataulussa.
Juuri tuon ylitarkkuuden ja järjestyksen noudattamisen ansiosta arjalaiset ovat menestynein ykkösrotu koko maailman historiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla juutalainen patologisesta saksalaisvihastaan päätellen.
Pisti kans silmään tuon saastaisen jutsku-ap:n erittäin kehitysvammainen kommentti.
Pelkkä myytti tuo saksalainen tarkkuus ja järjestelmällisyys. Oikeasti saksalaiset ovat elämäniloisia, hyvää olutta ja hapankaalia rakastava kansa. Hävinneet kaksi itse aloittamaansa maailmansotaa ja häpeävät sitä. Tiedä sitten häpeävätkö häviöitänsä vai sotien aloituksiaan.
Just joo. Oletko edes käynyt Saksassa?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä myytti tuo saksalainen tarkkuus ja järjestelmällisyys. Oikeasti saksalaiset ovat elämäniloisia, hyvää olutta ja hapankaalia rakastava kansa. Hävinneet kaksi itse aloittamaansa maailmansotaa ja häpeävät sitä. Tiedä sitten häpeävätkö häviöitänsä vai sotien aloituksiaan.
1. maailmansota.
Itävalta-Unkari julisti sodan Serbialle 28. heinäkuuta 1914.
Venäjä pyrki lisäämään vaikutusvaltaansa Balkanilla ja tuki sen takia slaavilaista Serbiaa Itävalta-Unkaria vastaan. Saksa puolestaan tuki Itävalta-Unkaria Venäjää vastaan. Venäjä suoritti liikekannallepanon 30. heinäkuuta Serbian tukemiseksi. Saksa tulkitsi Venäjän liikekannallepanon uhaksi ja julisti Venäjälle sodan 1. elokuuta.
2. maailmansota.
Saksa hyökkäsi 1. syyskuuta 1939 Puolaan. Ranska ja Britannia julistivat 3. syyskuuta Saksalle sodan Puolalle antamiensa turvatakuiden mukaisesti, mikä katsotaan toisen maailmansodan alkamishetkeksi. Hitler ei uskonut Ranskan ja Britannian lähtevä sotaan, olivathan ne jänistäneet aiemminkin. Neuvostoliitto toimi omaan tapaansa ja hyökkäsi Saksan heikentämään Puolaan 17. syyskuuta alkaen allekirjoitettuaan rajakiistat päättäneen tulitaukosopimuksen Japanin kanssa. Neuvostoliitolle läntiset suurvallat eivät kuitenkaan, vaikka esiintyivät Puolan takaajina, enää sotaa julistaneet.
Saksalaiset ovat perineet kaikki gestapon opit ja kulttuurin historiasta ja Saksa on johtanut EU:ta useita vuosia mikä kertoo sen miksi EU on tuhonnut kaikki EU maat
Niiltä puuttuu taito elää, kuten ranskalaiset sanovat.