Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotatko itsesi tunteistasi ja ajatuksistasi vai kuvitteletko olevasi yhtä kuin ne?

Vierailija
15.07.2025 |

Miten on, miten hahmotat itsesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Life is like a game. If you play good you will get everything, if you play bad you lose everything

Vierailija
2/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tunteeni mutta en anna niiden ohjata minua, minä teen päätöksen toiminko niiden mukaisesti.

Tunteet ovat sanansaattajia, että nyt tapahtui x ja se tuntuu ikävältä, sen sijaan, että antaudun tälle ikävälle, voin hyväksyä sen ja jopa sanoa ääneen: Tämä tuntuu todella ikävältä, ajattelen, että olen niin introvertti incel ettei kukaan minusta tykkää mutta jos hetkeksi pysähdyn niin tajuan, että sen ei tarvitse määrittää minua.

Vierailija
4/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Life is like a game. If you play good you will get everything, if you play bad you lose everything

Elämä on peliä, ensin on opeteltava pelin säännöt ja pelattava paremmin kuin kukaan muu -Albert Einstein

Vierailija
5/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin ihminen kyllä on ajatuksensa, koska ajatuksemme (joista osa liittyy kiinteästi arvoihin ja uskomuksiin ym.) pitkälti määrittelevät, miten toimimme. Tietysti siitäkin voi olla montaa mieltä, mitä tarkoittaa olla joku. Minä ajattelen, että ihmisen teot määrittelevät, kuka ja minkälainen ihminen hän on. Tällöin siis myös ajatukset ovat jossain määrin osa meitä, koska ne ovat monesti perusta sille, miksi toimimme tietyllä tavalla.

Vierailija
6/6 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokonaisvaltainen ihminen. Eli en pysty ikään kuin ulkopuolisena tarkastelemaan tilannetta. Mutta pystyn silti ulospäin hallitsemaan tunteeni. En ehkä täysin tajunnut kysymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä