Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi alkaa lastenvaatteiden maahantuojaksi? Mita paperitoita tarvii tehda, tarviiko ottaa yhteytta valmistajaan vai voinko vaan ostaa halvalla ulkomaisista nettikaupoista?

Vierailija
30.03.2007 |

Mites verottaja suhtautuu tämmöiseen hommaan, jos olen kotihoidontuella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet joku aika sitten perustivat näitä kestovaippojen ja kantoliinojen tuonti-, valmistus- ja myyntikauppoja, joten ota yhteyttä johonkuhun ja kysy kokemuksia?

Kotihoidontuellahan ei ole sinänsä ole mahdollisten tulojen kanssa mitään tekemistä, paitsi sillä jollain lisäosalla. Mutta tuloja nyt varmaan ei maahantuonnista ihan heti tule, eiköhän se jotain investointejakin vaadi?

Vierailija
2/3 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleenmyyjät saavat tuotteita huomattavasti halvemmalla, esim. puoleen hintaan. Ota yhteyttä yritykseen, jonka tuotteita haluat myydä, usein heillä on erikseen sähköpostiosoite, joka on tarkoitettu tällaisiin tieduteluihin.

Ensiksi sinun tietysti täytyy perustaa se yritys. Ota yhteyttä esim. TE-keskukseen.

Onnea yrityksellesi, jos perustamiseen päädyt! Itse olen maahantuonut lastenvaatteita ja kestovaippoja. Siinä oli paljon työtä ja tulot jäivät pienemmiksi kuin jos olisin ollut oman alani töissä. Silti hyvä puoli oli, että se oli hirmu kiinnostavaa ja sitä voi tehdä kotona. Onnea!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja kotihoidontukea et muistaakseeni menetä JOS ilmoitat, että teet töitä vain viikonloppuisin ja iltaisin. Kannattaa selvittää Kelalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän