Ai kamala. Hese sai melkoista julkisuutta maailmantähdeltä! 🍔🍔🍔
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen mielelläni liian vanha. Tsekkasin tuon kanavan, 30 sekuntia kesti ennen kuin pää meinasi räjähtää älämölöön ja somesta opittuihin epäkielisiin hokemiin 😅. 15 miljoonaa ihmistä tuotakin kanavaa tilaa, ja ihan vapaasti tilatkoon. Jokaiselle löytyy oma juttunsa Youtubesta.
*40 miljoonaa
Oho, mä katoin jotain muuta lukua sitten. Huh, eli 40 miljoonaa... ei kai siinä sitten. 😄
Ihmettelinkin miksi Marina Palacen katolta kuului huutoa. Salmela se siellä hihkui.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekee mieli hampurilaista
Ja Tapolaa!
t. Olof-XLII
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Solduers of Odin päästi tuon nekun maahan. Tekikö perussuomalaisetkaa yhtää mitää asialle ? Kysympä vaan !
Persuthan tuo itse tänne ulkomaalaisia, esim Sebastistian Tynkkynen ja Joakim Vigelius joiden miehet ovat ulkkisia. Samalla silti itketään väestönvaihdosta.
Lähde?
Mille?
Hesburger ei ole neljäänkymmeneen vuoteen keksinyt yhtään ainoaa uutta markkinointiargumenttia. Tuota yhtä ja samaa majoneesia on kasarilta asti hierottu nyt ihan joka väliin. Mahtoi olla valtava keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksettu mainos mutta kun ei ole Suomesta häntä ei koske Suonen lait.
Luuletko, että talon katolle meneminen kiinteistön omistajan luvalla on laitonta?
Mikä se pamaus oli kun se sanoi että ammuttiin??
Söin eilen kampanjassa olevan Cheddar pekoni hampurilaisen, oli kyllä sairaan hyvää.
Roskaruoan mainostaminen on vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuuluisa? ihan outo nimi.
Oot liian vanha
Lapsethan tuon perässä juoksi Helsingin kadulla - ei nuoret/aikuiset.
Miksi söi perus kertsarin eikä veke bököä?
Ranut ja Bursa