Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänkö Pariisissa todistusta siitä, että on alle 26, jos menee museeoon?

Vierailija
15.07.2025 |

Millaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kokeilemaan vain. Roomassa museossa pääsi alennuksella jos oli alle 25 v. Olin 32 v, muttei kukaan kysynyt. 

Vierailija
2/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, kokeilemaan vain. Roomassa museossa pääsi alennuksella jos oli alle 25 v. Olin 32 v, muttei kukaan kysynyt. 

Eli pääsit alennetulla hinnalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa, jos sanoo olevansa alle 26, mutta kysyvät todistuksen ja onkin vanhempi.

Vierailija
4/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varaa matkustaa niin kai sitä on varaa maksaa pääsymaksutkin museoihin vai siihenkö budjetti kaatuu. 

Vierailija
5/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta näytän ikäistäni aika paljon nuoremmalta, joten en tiedä onnistuuko kaikilta. Arvioi itse. 

Vierailija
6/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mutta näytän ikäistäni aika paljon nuoremmalta, joten en tiedä onnistuuko kaikilta. Arvioi itse. 

Harvan naamasta osaa sanoa onko 25 vai 35. Tuskin näytät nuoremmalta kuin olet. On turvallisempaa arvata 25 kuin 35 tai 20 kuin 30.

Vierailija
7/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta kysytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi