Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mille alalle soveltuisin?

Vierailija
30.03.2007 |

ulkonäkö: pieni, lyhyt, lapsekkaan näköinen, ihan nätti. :)

luonne: hieman ujo, jännittää uusia tilanteita ja ihmisiä, mutta kun avaudun niin olen iloinen ja empaattinen.

vahvuudet: luova, kärsivällinen, rauhallinen, toimelias, itsenäinen

heikkoudet: äärimmäisen huono matematiikassa, jännittäminen ja lukkiutuminen jossakin vaikeassa tilanteessa. Saattaa viedä aikaa ennen kuin saan ohjeista vaarin(riippuu ohjeista) ja sen takia kyselee paljon..jos uskaltaa. :/ Hiljainen ryhmässä.

Kehittymishaluisuutta ei kuitenkaan puutu. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitse jokin luova toimelias ammatti vaikkapa mainonnan alalta. mainostoimittaja?

Vierailija
2/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosala olisi ihan jees mutten ole kovin hyvä tietokoneiden kanssa. Osaan piirtää taitavasti ja muuta luovaa mutten ole kovin hyvä grafiikkaohjelmien käytössä. Mainosala on tosi hektinenkin...johtajaksi minusta ei ainakaan olisi. Liian iso vastuu jännittäjäluonteelle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päätynyt ravintola-alalle, nyt olen miettinyt hoitoalaa (sh, terkka, kätilö?). Sinulle sopisi myös tuttu ja turvallinen ympäristö ja paljon ihmisiä ympärille :)

Vierailija
5/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinten kanssa... Vai oletko kenties kiinnostunut terveysalasta, kaupallisesta alasta. Valaise hieman tarkemmin =)

Vierailija
6/6 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ja turvallinen ympäristö mielellään myös. :) Tykkään olla lasten kanssa paljolti. Ainoa mikä rajoittaa oikeastaan eniten on tuo surkea matikkapää...Kaupan ala ei tulisi kyseeseen siinä mielessä jos joutuisi rahaa käsittelemään ja laskemaan. Luovuutta ja sosiaalisuutta olisi kiva päästä enemmän käyttämään. Tykkään lapsista paljon ja jopa siivoamisesta! Kaikki käytännön hommat menee mukisematta. Koulutusta ei ole joten ei ole ihan helppo päästä kovin moneen paikkaan.

ap