Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te totaaliyksinäiset vietätte lomanne?

Vierailija
15.07.2025 |

Jos siis töiden puolesta on kesälomaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi lähteä reissuun, se on kivaa ja riippuen kohteesta voi tutustua uusiin ihmisiin, vaikka festareilla se on erittäin helppoa.

Vierailija
2/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä paljonkaan. Mietin jotain Onnibussimatkaa toiselle puolelle Suomea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Mietin parhaillaan miten viettäisin alkavan loman. Ehkä äkkilähdöllä matkalle?

Vierailija
4/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona aika lailla ja teen ostokset.

Vierailija
5/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on totaaliyksinäinen? Olen yksin asuva mutten koe itseäni yksinäiseksi. Ihan samoja asioita teen kuin parillisetkin (?). Kokkailen lomalla, grillailen, käyn pikkupaikkakuntani nähtävyyksiä katsomassa, kävelyillä ym. Jos huvittaa niin reissailen. Avainsana on rentoutuminen ja ettei tarvitse olla duunissa.

Vierailija
6/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortilla museoissa, taidenäyttelyissä konserteissa, kesäteatterissa, kirjastossa.

Vierailija
7/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä paljonkaan. Mietin jotain Onnibussimatkaa toiselle puolelle Suomea. 

Itse katselin lippuja Kolarin-yöjunaan, mutta taisi olla lokakuun 20. päivä kun hintataso olisi sellainen omalle budjetille sopiva.

Vierailija
8/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katselin lippuja Kolarin-yöjunaan, mutta taisi olla lokakuun 20. päivä kun hintataso olisi sellainen omalle budjetille sopiva.

Lähde silloin. 

Vierailija
9/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin voi lähteä reissuun, se on kivaa ja riippuen kohteesta voi tutustua uusiin ihmisiin, vaikka festareilla se on erittäin helppoa.

Oletko totaaliyksinäinen? Eikö niistä kohteessa tavatuista uusista ihmisistä jäänytkään kavereita?

Vierailija
10/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on totaaliyksinäinen? Olen yksin asuva mutten koe itseäni yksinäiseksi. Ihan samoja asioita teen kuin parillisetkin (?). Kokkailen lomalla, grillailen, käyn pikkupaikkakuntani nähtävyyksiä katsomassa, kävelyillä ym. Jos huvittaa niin reissailen. Avainsana on rentoutuminen ja ettei tarvitse olla duunissa.

No jos et koe itseäsi yksinäiseksi niin miksi edes osallistut keskusteluun joka on kohdistettu yksinäisille?

Vierailija
11/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan olen. En suunnittele mitään enkä ainakaan reissaa. En tiedä mitään parempaa kuin olla itsekseni ilman aikatauluja. Tykkään niin paljon kodistani ja lomalla saan olla rauhassa. Vähän tapetointihommia saatan tehdä.

Vierailija
12/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde silloin. 

Alkaa olla pimeää kuin mörön persiissä tuossa vaiheessa vuotta. Ajatuksena olisi katsella maisemia ja yötöntä yötä junan ikkunasta.

Vierailija
13/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et koe itseäsi yksinäiseksi niin miksi edes osallistut keskusteluun joka on kohdistettu yksinäisille?

Sun kohdalla ei paljon tarvitse miettiä miksi yksinäinen olet.

Vierailija
14/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki pitää varata puoli vuotta etukäteen. Se on sinänsä sääli: ennen vanhaan tykkäsin piipahdella spontaanisti, mikä on radikaalisti vähentynyt, koska hinnat. 

Vierailija
15/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde silloin. 

Alkaa olla pimeää kuin mörön persiissä tuossa vaiheessa vuotta. Ajatuksena olisi katsella maisemia ja yötöntä yötä junan ikkunasta.

Yksinäinen ja persaukinen on aika paska yhdistelmä😬😬

Vierailija
16/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde silloin. 

Yksinäinen ja persaukinen on aika paska yhdistelmä😬😬

Niin on, vaikka toisaalta ehkä mieluummin kuitenkin tämä kuin se, että on persaukinen mutta ystävillä / kavereilla olisi rahaa tehdä kaikenlaista. Sivuun siitä kaikesta silti jää ja lopulta onkin yksin ja niinhän sitä kävikin. Köyhä on melkoinen ankeuttaja ja kyllä mä sen ymmärrän.

Sen sijaan se olisi jees jos olisi edes sitä rahaa vaikka ei olisikaan kavereita / ystäviä vaikka parastahan se olisi jos olisi molempia. Yksinäänkin voisi tehdä jo paljon jos olisi varaa omaan autoon eikä olisi jumissa näillä valitettavan ankeiksi muuttuneilla kotikulmilla. Tai olisi varaa muuttaa jonnekin missä viihtyisi paremmin vaikka sitten yksinäänkin..

Voi jessus sentään, että nyt sitten alkoi pyöritellä tällaista joutessaan.

Vierailija
17/17 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kun aikoinaan parisuhteessa ollessani.