Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto ahdistaa

Vierailija
14.07.2025 |

Ollaan muuttamassa kohta, ja muutto tapahtuu arkipäivänä niin, että otetaan vapaata töistä muuttopäiväksi. Mies on sopinut kaikenlaisia menoja itselleen, ja minä saan hoitaa siivouksen ja pakkaamisen samalla vahtien lapsia.

Mies kysyi, että miten voi auttaa kun äsken sain jonkun stressi kohtauksen muutosta. Kerroin, että kaikkein parhaiten hän auttaisi, jos antaisi minun kaikessa rauhassa pakata ja siivota.

Hän kuulemma siivoaisi ja pakkasi, mutta kysyin häneltä että mitä hän arvelee, että miten saataisiin kaikkein tehokkaimmin asioita tehdyksi. Hän tuli siihen lopputulokseen, että uskoo minun saavan asiat tehtyä kolme kertaa häntä nopeammin. 

Silti ei näytä yhtään siltä, että hän poistuisi jonnekin 4vn ja taaperon kanssa, jotta saisin työrauhan.

Lisäksi miehen mielestä mitään ei saisi vielä pakata, sillä hän ei jaksa katsella laatikoita ennen muuttoa. Pakkaaminenkin pitäisi siis aloittaa vasta maksimissaan kolme päivää ennen muuttoa.

Mies on sitä mieltä, että kaikki tapahtuu kyllä omalla painollaan, turha on etukäteen miettiä. Muuttoon on kaksi ja puoli viikkoa.

Voisiko joku ihana kertoa mulle, että kaikki selviää.

(Meillä on siis kaikki normaalisti hyvin, mutta tämä muutto aiheuttaa nyt erimielisyyksiä)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen sitä yksin hoida, jos on toinenkin aikuinen talossa.

Vierailija
2/3 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko 19-vuotiaita?

Miksi sinä onneton asut tuollaisen tohvelin kanssa ja olet vieläpä mennyt lisääntymäänkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat, että mies ottaa lapset ulos ja tekee heidän kanssa jotain x tunnin ajan, niin miksi et AP yksinkertaisesti kommunikoi tätä?

Miksi oletat, että hän kykenee lukemaan ajatuksesi?