Meidän vessassa haisee kusi, siis olen pessyt aivan kaikki
Paikat mitä olen keksinyt. Antakaa nyt ihmiset vinkkejä, mistä se haju voi tulla.
Kommentit (48)
Varma tieto että suihkun nurkka.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto että suihkun nurkka.
-mies
😂😂😂ei helv...
Onko vessassa laattalattia? Imeytynyt saumoihin?
Lattiakaivo? Milloin pyyhkeet on kunnolla pesty?
Seinät, tekstiilit, wc:n kannen aluset ja wc:n ulkopuoli.
Puutteellinen ilmanvaihto? Tuleeko sinne korvausilmaa vai ovatko ovet aina kiinni? Onko ilmahormit rassattu milloin viimeeksi? Toimiiko ilmanvaihto ylipäätänsä?
Olet käyttänyt sitä ällöä mäntyöljypohjaista pesuainetta, joka jo sinällään haisee kuselta.
Huono ilmanvaihto ----> mikrobikasvusto.
Tai äijäsi on ruiskinut myös pöntön taakse, johon ei mahdu pesemään.
Mun vessan kusenhaju poistui kun häädin miehen. Näin todellakin kävi. Mitä te miehet oikein teette vessassa? Miksi olette noin ällöjä.
Sanitol on hyvä pesemiseen ja kannattaa antaa saumojen likota siihen
Kiitos vastauksista!
Pöntön kansi -video on hyvä! Mutta myös tuo saumoihin imeytynyt juttu. Siis niin oksettavaa. Tekstiilit olen pessyt, seinät, kaiken minkä keksin.
Käytitkö hajunpoistajaa sisältäviä aineita?
Lattia pesty harjalla ja saniteettitilojen puhdistusaineella? Pönttö pesty myös ulkopuolelta?
Cuseeko mies suihkussa?
Sit tosiaan tuo että jos kannet on ylhäällä ja mies on loiskinut custa sinne missä on muovisaranat. Onko voinut mennä vesisäiliönkin alle? Tai jotenkin valua pöntön ulkoreunoja pitkin. Imeytyä lattiamattoon?
Osta tuota.
https://www.siivous.fi/fi/tuote/tuotteet/siivousaineet-ammattikayttoon/…
Tällä teen itse kusikämppien siivouksia. Tästä litrasta riittää vuosiksi. Tehdään käyttökertaa varten liuos ja tämä siis neutralisoi virtsan hajua. Saattaa olla että virtsaa on pieninä määrinä imeytynyt laatansaumoihin. Tarkista pöntön juuren silikonien kunto. Jos osittain irti niin sinne välii saattaa mennä pieniä määriä
Sumupulloon tätä liuosta ja ongelmasi on poissa.
-Kylmät kädet
Kenties talossanne ei ole tarpeeksi korvausilmaa, joten ilmanpaine vetää korvausilmaa jopa lattiakaivosta ym reiästä.
Suihkuta kuumaa vettä lattiakaivoon,pesualtaaseen,wc pönttöön.
Lisää korvausilmaa.Tuuletusluukkuja auki.
Lämpöisillä ilmoilla johtuu yleensä haju tästä.Saman asian kokenut olen minäkin.
Oletko varma ettei haju ole korviesi välissä?
Vierailija kirjoitti:
Olet käyttänyt sitä ällöä mäntyöljypohjaista pesuainetta, joka jo sinällään haisee kuselta.
Huono ilmanvaihto ----> mikrobikasvusto.
Tai äijäsi on ruiskinut myös pöntön taakse, johon ei mahdu pesemään.
Mun vessan kusenhaju poistui kun häädin miehen. Näin todellakin kävi. Mitä te miehet oikein teette vessassa? Miksi olette noin ällöjä.
Hei nainen. Useimmiten käyn tarpeillani, eli teen vessassa sitä , mihin se on suunniteltu. Seisomapissat teen ainoastaan kuusenjuureen. Pöntölllä en koskaan.
Viemäri?