Klo 21 jälkeen muka voi saada turpaansa, jos liikkuu ulkona merkkivaatteissa
https://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/a/b754dd99-1da4-4829-af94-728d4…
Joo, ei tule Suomeen tällainen hölmöily yhtään.
Kyllä menen apteekkiin tai kävelylle klo 21 jälkeen, jos huvittaa, ja niissä vaatteissa mitä sattuu olemasn. Halvoissa tai kalliissa. Enkä ota turpaani, eikä kukaan muukaan.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa asua maalla. Voi lähteä kävelemään, missä tahansa vaatteissa ja todennäköisyys, että joku ihminen tulisi vastaan on ääripieni.
Just kuuntelen kun peukaloinen laulaa sirkuttaa ja kyyhky kujertaa. Rusanko pesee korviaan tuossa lähellä.
Kohta lähden koiran kanssa lenkille, kun ilma vielä hiukan viilenee.
Noinkin on, mutta siellä voi liikkua murtomiehiä ym. :(
Terveisin, Maallakin päin asunut
Ulkkarit alkavat käydä yhä röyhkeämmiksi, mitä enemmän heitä tänne tulee. Sitä tietysti aina saa, mitä tilaa...
41. Ei pidä mennä ajatukselliseen ansaan. Kenelläkään ei ole oikeutta ryöstää toisten päältä kuteita, olivatpa ne kuinka halpoja tai kalliita hyvänsä. Johan tuon nyt sanoo yleinen oikeustajukin.
Mulla on auktoriteettiongelma, kun ulkkikset alkaa sanomaan miten olla. Mä en oikeestaan kuuntele kuin suomalaisia, jos niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
41. Ei pidä mennä ajatukselliseen ansaan. Kenelläkään ei ole oikeutta ryöstää toisten päältä kuteita, olivatpa ne kuinka halpoja tai kalliita hyvänsä. Johan tuon nyt sanoo yleinen oikeustajukin.
No ei tietenkään ole mitään oikeutta tuollaiseen yhtään kellään. Päivänselvä asia.
41
Minulla on hakaristi hihassa ja aina saan turpaan.
Ärsyttävää
Tämä on uusi normaali Suomessa. Naiset saivat, mitä halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se venäläissyntyinen suoltaa, joutais takaisin.
Dagestanilainen muslimi, mitenkä tämä on muka suomalainen ja miksi näille jaetaan kansalaisuutta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Alastonta, juopunutta tai puolipukeista naista saa kuitenkin kouluttaa eli paiskata r:llä näiden samojen suomiäijien ja kiekkosikojen mielestä. Oma vika, mitäs läksi, maan tapa, että sua vedetään peppuun, jos naisena sammut tai kävelet kaupungilla öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se venäläissyntyinen suoltaa, joutais takaisin.
Dagestanilainen muslimi, mitenkä tämä on muka suomalainen ja miksi näille jaetaan kansalaisuutta ollenkaan?
Samaa ihmettelen, huitsinvittuun vaan täältä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä se alkaa. Ulkkikset alkavat määritellä sääntöjä ja rajoituksia, miten täällä itse kunkin tulisi elää. "Kiitos", vihervasemmisto!
Ja juu: en aio noiden kamelinkarvaäijien ryhtyä määrittelemään sitä, miten elämäni elän ja missä milloinkin kuljen Suomessa.
Seuraavaks alkavat määritellä naisten pukeutumista, kaikkien pitäisi kohta pukeutua jätesäkkiin.
Meneeköhän vassarisaastoille koskaan jakeluun, minkälaista mielisairautta Suomeen väkisin ajoivat...
Dagestan on äärimmäisen konservatiivista muslimialuetta missä yksikään nainen ei kulje ilman huivia, miesten moniavioisuus on aivan tavallista, siihen lisäksi vielä suomalaisittain yhtä takapajuiset asenteet naisten itsemääräämisoikeutta kohtaan kuin tsetsheeneillä. Muslimi ei toiselta muslimilta varasta Kaukasuksella mitään tai henki lähtee, muunuskoisilla ateisteista nyt puhumattakaan ei ole tietenkään nykyään mitään väliä. Luonnollisesti homot ja lesbot mu*hataan kunnian takia.
Vierailija kirjoitti:
Dagestan on äärimmäisen konservatiivista muslimialuetta missä yksikään nainen ei kulje ilman huivia, miesten moniavioisuus on aivan tavallista, siihen lisäksi vielä suomalaisittain yhtä takapajuiset asenteet naisten itsemääräämisoikeutta kohtaan kuin tsetsheeneillä. Muslimi ei toiselta muslimilta varasta Kaukasuksella mitään tai henki lähtee, muunuskoisilla ateisteista nyt puhumattakaan ei ole tietenkään nykyään mitään väliä. Luonnollisesti homot ja lesbot mu*hataan kunnian takia.
Eli sieltä on vassareiden mielestä kerrassaan nerokas idea päästää ihmisiä Suomeen ummehtunutta kulttuuriamme rikastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä se alkaa. Ulkkikset alkavat määritellä sääntöjä ja rajoituksia, miten täällä itse kunkin tulisi elää. "Kiitos", vihervasemmisto!
Ja juu: en aio noiden kamelinkarvaäijien ryhtyä määrittelemään sitä, miten elämäni elän ja missä milloinkin kuljen Suomessa.
Kokoomushan se tänne halpaa työvoimaa halajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa länkyttää kun itse olit mölisemässä sitäkin vastaan että Suomeen olisi tullut muslimien vainoamia kristittyjä kiintiössä mieluummin kuin heidän vainoajiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa länkyttää kun itse olit mölisemässä sitäkin vastaan että Suomeen olisi tullut muslimien vainoamia kristittyjä kiintiössä mieluummin kuin heidän vainoajiaan.
En ole milloinkaan tuollaiseen ottanut kantaa. Ja miten faktan toteaminen on länkyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hakaristi hihassa ja aina saan turpaan.
Ärsyttävää
Arvoisat lukijat: tätä on punavihervasemmistolaisen debatintaito ja argumentaatiokyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sieltä on vassareiden mielestä kerrassaan nerokas idea päästää ihmisiä Suomeen ummehtunutta kulttuuriamme rikastamaan.
Pekka Haaviston torahampain suojelemat ISIS-mammat taisivat olla juuri näitä.
Marketista saa merkkihuppareita noin 15,90e-39,90e hintaan. Kallis olisi jokin 250-499e paita. Harvempi lapsi sellaisia pitää, vaikka olisi varaa.