Liian kuuma!
Ei voi aamukahvia terassilla juoda, kun hiki alkaa valua noroina.!đĄ
Illalla oli olo kuin lÀmpöhalvauksen saaneena, vaikka en edes ollut suorassa auringonpaisteessa pÀivÀn aikana.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Joka kesÀ sama valittaminen. Te kasvatatte meidÀn lapsista sairaita ja elÀmÀÀ pelkÀÀviÀ yksilöitÀ kun vouhotatte ja valitatte ja vÀÀristelette asioita normaaleista asioista. Kohta pÀÀsette valittaa taas sateista kun tulee syksy. Kai sekin outoa on ja estÀÀ kaiken. Miten tte voitte ikinÀ pÀrjÀÀ elÀmÀssÀ jos pelkkÀ sÀÀ estÀÀ asioiden tekemisen
Ja nÀmÀ valittajat on yleensÀ työttömiÀ mitkÀ voisi olla vaikka alasti kotona.minÀ jouduin olemaan 8 tuntia töissÀ ulkona suoja varusteet pÀÀllÀ se vituttaa.
kotona kyllÀ pÀrjÀÀn kun tuuletin ja tarvittaessa perse paljaana.
Ei taida monikaan nauttia. TÀnÀÀn oli ihmisillÀ huonoa oloa, vÀsymystÀ, jaksamisen ongelmia, ÀrsytystÀ, ongelmia lÀÀkkeiden kanssa ja kroonisen sairauden aktivoitumista. Mulla on yksi lÀÀke mennyt piloille (max 25C), tÀytyy heittÀÀ menemÀÀn.
Merikin on jo liian lÀmmin. Nopeasti se lÀmpenee seksikÀristyksen alla. Ja sinilevÀÀ kohta tÀynnÀ.
Joskus ulkomailla asuessa ei niin kova kuumuus haitannut kun oli paksut kiviseinÀt ja laattalattiat. Tuntui aina mukavan viileÀltÀ. Mutta muistan kyllÀ senkin miten talvella oli noin kuukauden ajan oli helkutin kylmÀÀ. No homma on tÀÀllÀ niinkuin toisinpÀin.
Nyt kÀrvistelen kuumuudessa tÀmÀn muutaman viikon tÀssÀ sisÀllÀ ja muun vuodenajan on mukavan lÀmmin kÀmppÀ. NÀillÀ mennÀÀn.
No onko se niin vaikeaa ostaa pikkunen ilmastointilaite? alta 250e....
Kun oli kylmÀÀ nÀitÀ helteitÀ odotettiin suurella antamuksella ja nyt se ei olekaan hyvÀ?
VÀhennÀ vaatetta. Ihana lÀmpö vihdoin!
Vierailija kirjoitti:
No onko se niin vaikeaa ostaa pikkunen ilmastointilaite? alta 250e....
Noi on tÀyttÀ kakkaa. ILP on ainoa vaihtoehto jos haluaa jotain toimivaa ja hiljaista
Uli uli uli olitko viimeviikolla tÀÀllÀ mÀrisemÀssÀ sateesta. Looser.
Liian kylmÀÀ, liian kuumaa. liian sateista, liian kuivaa, liian pilvistÀ, liian aurinkoista, liian sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa voi olla nÀin kuumaa! ? TÀÀ pitÀs olla lÀmpötiloiltaan inhimillinen maa ilman nÀitÀ helvetillisiÀ helteitÀ. Ulko-ovelta jo kÀÀnnyttÀvÀ takas sisÀlle
Olen elÀnyt tÀssÀ maassa 50 vuotta ja muistaakseni joka kesÀ on ollut hellepÀiviÀ. Viime vuosina jopa yli 30 asteisia pÀiviÀ.
Lopeta se kahvin juonti ja laihduta, niin ei hikoiluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IhmetyttÀÀ vain ukonilmat jotka yleensÀ vaatii sitten pitkÀn helle jakson?
Mua pelottaa!
MinÀ rakastan ukonilmaa.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa!
Ukonilman pelko kulkee usein perintönÀ, kun vanhemmat pelkÀÀvÀt niin lapsetkin oppivat pelkÀÀmÀÀn jne..
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa töihin telineille hupun alle julkisivua maalaamaan, ei oikein saa vaatetta vÀhentÀÀ.
Nyt olen alasti kotona tuulettimen edes niin on siedettÀvÀ olo. Mutta ulos aurinkoon en mene missÀÀn tapauksessa vapaaehtoisesti.
Miksei hellehulluille riitÀ 22-23 astetta, mikÀ olisi tÀydellinen lÀmpö. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka tykkÀÀvÀt hikoilusta ja ahdistavan nihkeÀstÀ olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa töihin telineille hupun alle julkisivua maalaamaan, ei oikein saa vaatetta vÀhentÀÀ.
Nyt olen alasti kotona tuulettimen edes niin on siedettÀvÀ olo. Mutta ulos aurinkoon en mene missÀÀn tapauksessa vapaaehtoisesti.
Miksei hellehulluille riitÀ 22-23 astetta, mikÀ olisi tÀydellinen lÀmpö. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka tykkÀÀvÀt hikoilusta ja ahdistavan nihkeÀstÀ olosta.
Miksi et laita kotonas ilmastointia pÀÀlle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa!
Ukonilman pelko kulkee usein perintönÀ, kun vanhemmat pelkÀÀvÀt niin lapsetkin oppivat pelkÀÀmÀÀn jne..
Voi myös oppia pelkÀÀmÀÀn. Kun salama joskus osuu riittÀvÀn lÀhelle, sitÀ tunnetta ei yleensÀ halua kokea toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellehullu? TÀÀllÀ leimataan hellehulluksi jos ei tykkÀÀ jatkuvasta sateesta. MistÀ sinÀ tiedÀt kuka tÀÀllÀ kirjottelee ja minkÀlaisia lÀmpötiloja ihmiset toivoo. IhmisiÀ on erilaisia. Tosi lapsellinen kommentti. Toki ei yllÀtÀ raksaÀijÀltÀ. Korkkasitko oluen.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt kestÀÀ nÀÀ muutama pÀivÀ helteitÀ, ei ole niin hirveÀÀ.
HirveÀÀ tÀmÀ kyllÀ on, mutta koitan silti kestÀÀ. VÀhÀn vain huumori vÀhissÀ, kun viimeiset kaksi yötÀ nukkunut 3 h ja sitÀ ennen noin 5 h. TÀllÀ unen mÀÀrÀllÀ sitten pÀivÀksi töihin tuonne kuumuuteen. Ei pÀÀse jÀÀhtymÀÀn töissÀ eikÀ kotona. Viime yönÀ pulssi niin korkea, ettÀ pelkÀsin sydÀriÀ.
ĂlĂ€ kitise!