Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen lähettää viestiä ensiksi miehelle?

Vierailija
12.07.2025 |

Minulla on mätchejä Tinderissä. On ollut muutaman päivän. Miehet eivät ole laittaneet viestiä minulle, vaikka ollaan minä ja miehet etsimässä seuraa pidemmällä tähtäimellä. 

Onko se niin, ettei miehet tykkää, jos nainen viestittää heille ensin? Onko se niin että he haluaa metsästää? 

En halua seksiseuraa vaan miehen kokonaan. Miten tämän voi varmistaa? 

apua! 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa ja laita ihmeessä, jos löytyy kiinnostava. Itse löysin aivan mahtavan fwb:n laittamalla itse viestiä ja hänelle minun viestini tuli kuulemma viime hetkellä, kun oli jo sopimassa treffejä toisen kanssa. Me lisäksi keskusteltiin viikkoja Tindesirrä, sitten Snapissä, missä vaihdettiin lisää kuvia ja lopulta puhuttiin videopuhelu, ennen ensi treffejä.

Vierailija
2/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ensin heikoille jäille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaa ei voi mitään, mutta totta kai nainen voi aloittaa viestinnän. Jos vielä samalla lähettää vitustaan kuvan, tietää miehen ymmärtävän, että nainen on tosissaan luomassa seurustelua ja ystävällisin aikein.  Kynis.mi 

Vierailija
4/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä, vaikka kuinka moni on kävellyt onnensa ohi, kun ylpeys tai jokin muu ei anna periksi. Sitäpaitsi miehet tykkää kun nainen osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
5/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Se on huonon naisen merkki. Naisen on alistuttava odottamaan miehen mahdollista suosiota. 

Kristitty nainen

Vierailija
6/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä viestiä miehelle. Mulla on Tinderin ilmaisversio käytössä, enkä edes voi lähettää viestiä ensimmäisenä, vaan naisen on se tehtävä.

Vierailija
7/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Se on huonon naisen merkki. Naisen on alistuttava odottamaan miehen mahdollista suosiota. 

Kristitty nainen

Onko kristityt naiset parempia kuin huonot naiset?

Vierailija
8/16 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, miksi ei voi? 

Vierailija
9/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ihmeessä viestiä miehelle. Mulla on Tinderin ilmaisversio käytössä, enkä edes voi lähettää viestiä ensimmäisenä, vaan naisen on se tehtävä.

Miten niin? Jos on match niin kyllä ilmaisversiollakin voi laittaa viestin.

Vierailija
10/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on varmaan aina treffeilläkin tarjottava kaikki?

Vierailija
11/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan näy tykänneiden naisten kuvia, vain ikä ja sumennettu kuva.

Vierailija
12/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on varmaan aina treffeilläkin tarjottava kaikki?

Kyllä minä olen tähän mennessä aina tarjonnut. Voisin kyllä tehdä poikkeuksen sinun kohdallasi.

Vierailija
13/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Itse en toimisi näin, koska haluan mahdollisimman aktiivisen ja juuri minusta kiinnostuneen miehen. Toki sellaisen voi noinkin saada mutta todennäköisyydet nousee myös sille että nappaa jonkun joka tyytyy. Kun niitä epärehellisiä passiivityytyjiä saa karsia lähestyjistäkin. 

Tinder ei tosin ole tuttu mutta jos siellä on pakko naisen laittaa viesti ensin niin ei ehkä minun paikka muutenkaan :0

n34

Vierailija
14/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on pariutumirituaali, kauniin hoikan ynnä tatuoimattoman naisen tekemä avaus kyllä voi helpostikin johtaa yhden yön rakasteluun mutta miestä ei voi pakottaa rakastumaan. Ennen rakastumista miehen hormonaalinen kemia edellyttää ihastumista ja sitten voitokasta valloitusta.

Vierailija
15/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistaa ei voi mitään, mutta totta kai nainen voi aloittaa viestinnän. Jos vielä samalla lähettää vitustaan kuvan, tietää miehen ymmärtävän, että nainen on tosissaan luomassa seurustelua ja ystävällisin aikein.  Kynis.mi 

Ai sä oletkin sellainen kyrpäkuvien lähettelijä itse?? Alkaa pikkuhiljaa valjeta miehen luonne!

Vierailija
16/16 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan näy tykänneiden naisten kuvia, vain ikä ja sumennettu kuva.

Kyse oli matcheista, ei tykkäyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi